[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خبرنگاران عاشقانی خستگی‌ناپذیرند، روزنامه شیراز نوین

فرماندار شهرستان ارسنجان در دیدار با خبرنگاران:
خبرنگاران عاشقانی خستگی‌ناپذیرند

 داور یزدانی- گروه شهرستان‌ها- ارسنجان
 به مناسبت 17مرداد روز خبرنگار، فرماندار شهرستان با خبرنگاران ارسنجان دیدار کرد. کاووس رضایی فرماندار شهرستان در این دیدار، خبرنگاران را عاشقانی خستگی‌ناپذیر و خلاق عنوان کرد و اظهار داشت: این عشق است که سختی کار خبرنگار را جبران می‌کند.
خبرنگار توانایی ایجاد اهمیت و حساسیت برای درک موضوعی توسط عموم مردم را دارد و برعکس می‌تواند بزرگی‌های کاذب خبر و واقعی را به‌جای خود برگرداند. وی افزود: خبرنگاری یعنی خلاقیت که این خلاقیت در پشت پا زدن به تکرارها و حرکت دادن جامعه به سمت پویایی نمود می‌یابد. فرماندار شهرستان ارسنجان اظهار داشت: اگر توانستیم روزی را بدون خبر تصور کنیم، پس آن روز، روز خبرنگار نیست و این از محالات است؛ چراکه هر روز و هر لحظه سرشار از خبر است.
رضایی به وظایف و تکالیف متقابل خبرنگار و غیرخبرنگار اشاره کرد و ضمن تأکید بر بررسی میدانی، طرح مشکل‌ها و ارائه طریق با رعایت اصل بی‌طرفی و رعایت حریم و حرمت اشخاص و ارتباط با نخبگان و اصحاب معرفت توسط خبرنگاران، بر لزوم همکاری همگان با قشر خبرنگار نیز تأکید داشت. در این دیدار، همچنین خبرنگاران به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند که عدم حمایت مالی و نبود تجهیزات به‌روز از جمله دغدغه‌های آنان بود. در پایان این دیدار، از خبرنگاران شهرستان با اهدای لوح، تقدیر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی