[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

فرمانده انتظامی فارس: خبرنگاران اثرگذاری ویژه‌ای در احساس امنیت دارند، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جنگ نرم هستند و اثرگذاری ویژه‌ای در احساس امنیت جامعه دارند. سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس در آیین تجلیل از اصحاب رسانه فعال حوزه پلیس فارس که در سالن ولایت ستاد انتظامی استان و به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خبرنگار شهید محمود صارمی و تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: ارزش هر انسانی به رفتار و عملکرد او و آثاری که از خود به جا می‌گذارد، بستگی دارد.
او با بیان اینکه امنیت و آرامش مردم هدف اصلی پلیس در جامعه است، گفت: خبرنگاران رزمندگان خط مقدم جنگ نرم هستند و اثرگذاری ویژه‌ای در احساس امنیت جامعه دارند.
فرمانده انتظامی استان فارس با تأکید بر اینکه میدان جنگ امروز، رسانه و فضای مجازی است، تصریح کرد: شما خبرنگاران می‌توانید با آگاه‌سازی مردم و برملا کردن دروغ‌های رسانه‌های بیگانه، آرامش و آسایش را برای مردم به ارمغان آورید.
سردار حبیبی با اشاره به توانمندی‌های بالای خبرنگاران و لزوم استفاده از ظرفیت‌های این قشر زحمت‌کش جامعه، گفت: از تلاش‌های خبرنگاران در جهت آگاهی‌بخشی به شهروندان و پوشش خبری فعالیت‌های فرماندهی انتظامی استان فارس در تأمین امنیت و نظم جامعه تقدیر و تشکر می‌کنم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی