[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حرف‌های تند یحیی: فوتبال را یک سال تعطیــــل کنید، روزنامه شیراز نوین

یحیی گل‌محمدی با اظهاراتی تند و مفصل در اولین نشست مطبوعاتی این فصل شرکت کرد. به گزارش ورزش سه، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس عصر سه‌شنبه در اولین نشست خبری فصل حضور یافت و در حالی که باشگاه پرسپولیس، میزبان این کنفرانس مطبوعاتی در باشگاه بود، به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد:
وی درباره بازی با آلومینیوم گفت: اولین بازی لیگمان است و در مراحل مختلف لیگ، شروع مسابقات برای قهرمان شدن فکر کنم یک الزام است؛ با جمع‌آوری امتیازات، روندمان بهتر می‌شود. مقابل آلومینیوم کار سختی داریم و مجتبی یک مربی کاری و پرتلاش است و تیم‌هایش همیشه منظم و با دیسیپلین هستند. امیدوارم علی‌رغم تمام مشکلاتی که بود، بتوانیم روند خوبی را شروع کنیم. تا حدودی آماده لیگ هستیم، ما شروع خوبی نداشتیم و خیلی دیر شروع کردیم و از آن طرف هم اردو و بازی‌هایمان کنسل شد، اما تلاش کردیم با برنامه‌ریزی خوب و منظم، بتوانیم کمبودها را جبران کنیم. خدا را شکر توانستیم نسبتاً بازی‌های تدارکاتی خوبی را داشته باشیم و این انگیزه را در بچه‌ها می‌بینم.
یحیی در مورد بدون تماشاگر شدن این مسابقه گفت: شوک خیلی بدی بود؛ من الآن فکر کنم 20 دقیقه پیش شنیدم این ماجرا را. ما خودمان را آماده کرده بودیم که بعد از 2 قهرمانی و یک‌جورهایی 3 قهرمانی، کنار هواداران دیداری داشته باشیم و بتوانیم از وجودشان استفاده کنیم. خیلی شوک منفی و بدی خوردیم و باورم نمی‌شود این هماهنگی در شروع مسابقات را. نمی‌دانم اسمش را چه بگذارم، اصلاً معنی ندارد، پرطرفدارترین تیم آسیا در اولین بازی لیگ بدون تماشاگر بازی کند. اگر واقعاً زیرساخت نداریم، من پیشنهادم این است که یک سال لیگ را تعطیل کنیم و زیرساخت‌ها را درست کنیم و دوباره شروع کنیم. اینکه از اولین بازی لیگ این داستان‌ها پیش بیاید واقعاً زشت است. نمی‌دانم دلیلش چیست اما با این نوع برنامه‌ریزی و نگاهی که در فوتبال هست، فقط روز به روز پس‌رفت می‌کنیم. دیگر کشورها را می‌بینیم که چه امکانات و چه برنامه‌ریزی و چه بازیکنانی دارند اما اینجا به‌جای پیشرفت، متأسفانه پسرفت می‌کنیم. واقعاً متأسفم و واقعاً ناراحت شدم از این خبری که شنیدم و فقط حس بی‌انگیزگی در همه آنهایی که کنار هم بودیم، ایجاد شد. نمی‌دانم چه بگویم و فقط بلدیم بگوییم ان‌شاءالله ماشاءالله!
سرمربی پرسپولیس در خصوص ناکامی باشگاه در جذب مهاجم خارجی هم اظهار کرد: آمدن بازیکن خارجی هنوز منتفی نیست و دنبال این هستیم که با توجه به نیاز تیم. یکی دو بازیکن به تیم اضافه کنیم؛ اگر زیاد در مورد این مسائل هم صحبت نکردم، به خاطر این بود که در تمرینات بدنسازی و فشار بازی‌های تدارکاتی بودیم، نمی‌شد جلوی بچه‌ها همش بگوییم بازیکن خارجی، بازیکن خارجی. ما این تیم که با چنگ و دندان نگه داشتیم را هم از دست می‌دادیم. اما توقع این است که تقویت شویم و در ایران قهرمان شویم و این توقع کاملاً به‌جایی است. این یک بخشی است که برای رسیدن به شرایط خوب باید برنامه‌ریزی کنیم و از نظر شرایط مالی هم این را به وجود بیاوریم. درآمدزایی ما فقط این پیراهن است که چند تبلیغ روی پشت و جلو و آستین داشته باشیم و این کل درآمدزایی ماست. درآمد سایر کشورها را می‌دانید که حق پخش و سایر مسائل است، اما اینجا متأسفانه دست و بال باشگاه بسته است. منابع دیگر هم نداریم، یک باشگاهی هست که از کارخانه درآمدزایی دارد، اما ما باشگاه دولتی هستیم که چشممان به این است که چه کسی می‌آید تبلیغ جلو و پشت پیراهن ما را بگیرد. با این حال ما تلاش می‌کنیم نقاط ضعفمان را بیشتر کنیم ولی واقعاً این کار منابع مالی نیاز دارد و باید بودجه مشخص داشته باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی