[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

داشتن تیم در لیگ یک کشور در اولویت است، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی- گروه ورزش 
طی هفته‌ای که گذشت، مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال استان فارس در رده‌های مختلف سنی برگزار شد. این مراسم با حضور نمایندگان ۱۸ تیم در رده نونهالان، ۱۲ تیم در رده نوجوانان و ۱۰ تیم در رده جوانان برگزار شد. این مسابقات از ۲۲ مردادماه آغاز خواهد شد.
رئیس کمیته فوتسال هیئت فوتبال استان فارس در این ارتباط به شیرازنوین گفت: مراسم قرعه‌کشی خوشبختانه به شکل بسیار خوب و شکیلی برگزار شد. همه‌چیز بسیار جالب طراحی شده بود و فرایند قرعه‌کشی به صورت کاملاً شفاف و استاندارد به انجام رسید.
حمیدرضا کمالی افزود: در راه انجام مطلوب این مراسم، آقایان ایمان نجفی و ایمان زارعی کمک زیادی به ما کردند که باید به طور ویژه از آنها تشکر کنم. همچنین آقای قنبری ریاست هیئت، حمایت بسیار خوبی از ما به عمل آوردند و امیدواریم در آینده هم بتوانیم چنین برنامه‌هایی را داشته باشیم. هدف ما این است که با این دست کارها، به تیم‌هایمان شخصیت بدهیم و امیدوارم بتوانیم مسابقات را نیز به خوبی برگزار کنیم.
وی گفت: مراسم قرعه‌کشی با حضور حداکثری سرپرستان و سرمربیان تیم‌ها، مسئولان کمیته‌های مختلف و ارکان هیئت برگزار شد. ضمن اینکه برای انجام قرعه‌کشی و درآوردن گوی‌ها، از دو پیشکسوت فوتبال آقایان ناصر نعمتی و مهدی خلیلی دعوت کردیم و در مراسم‌های بعدی نیز قصد داریم از حضور سایر پیشکسوتان خوب فوتسالمان استفاده کنیم.
سرمربی پیشین باشگاه ارژن که چند سال با این تیم در لیگ برتر فوتسال کشور حضور داشت، در خصوص تعداد تیم‌های حال حاضر استان در لیگ‌های مختلف کشور گفت: ما در رده بانوان مانند چند سال گذشته دو تیم لیگ برتری به نام‌های پویندگان صنعت فجر و پارس آرا داریم. همچنین در لیگ یک، تیمی به نام پرتو زندگی کوه‌چنار با حمایت بخش خصوصی حضور خواهد داشت. اما در بخش آقایان به جز تیم صدرا که سال گذشته در لیگ حضور داشت، تیم دیگری در لیگ‌های برتر، یک و دو نداریم. فقط در لیگ مناطق، دو تیم از مرودشت و نی‌ریز حضور دارند. 
کمالی با اشاره به اینکه تلاش برای ورود تیم‌های دیگر به عرصه فوتسال و حضور در لیگ‌های کشوری ادامه دارد، گفت: چند جلسه با چند اسپانسر داشته‌ایم تا آنها را به سمت فوتسال بیاوریم، اما هنوز به نتیجه نرسیده‌ایم. همچنان این تلاش‌ها را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه مطلوب 
برسیم.
این مربی با تجربه فوتسال شیراز ادامه داد: در رده سنی امید، تیم داراب به عنوان نماینده فارس در لیگ یک کشور شرکت می‌کند. در رده سنی نونهالان سه تیم و در نوجوانان هم سه تیم در مسابقات مناطق داریم، اما چیزی که در حال حاضر نیاز داریم، حضور حداقل یک تیم در لیگ یک کشور است. آقای قنبری هم خیلی پیگیر این ماجراست. امیدوارم صدرا شرایط لازم را برای ادامه تیم‌داری در این دسته داشته باشد، اما در غیر این صورت، باید به دنبال راهی دیگر باشیم. امیدوارم دوستان عزیزی که از دستشان برمی‌آید، بیایند و به فوتسال فارس کمک 
کنند. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی