[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

یک مسئول: حمایت از ایده‌‌هایی که اشتغال‌زایی می‌کنند، روزنامه شیراز نوین

رئیس جهاد دانشگاهی فارس گفت: این نهاد در قالب ۱۷ مرکز در ۱۰ شهرستان پرجمعیت فارس خدمات آموزشی اشتغال‌آفرین ارائه می‌کند. به گزارش ایرنا، امیرحسین استقلال افزود: این آموزش‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت با توانمندسازی جوانان بلافاصله پس از پایان دوره، به اشتغال‌زایی منجر می‌شود و اشتغال‌محوری شاخصه این دوره‌های جهاد دانشگاهی است. وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی فارس از بدو تشکیل این نهاد انقلابی شکل گرفت و اکنون یکی از فعال‌ترین مراکز استانی است. رئیس جهاد دانشگاهی فارس اضافه کرد: سه گروه پژوهشی جهاد دانشگاهی در حوزه‌های سرطان، نانو تکنولوژی و جامعه‌شناسی سلامت در این استان فعال است و پژوهش‌های کاربردی مهمی را در این زمینه‌ها تعریف کرده اند.
استقلال با اشاره به اقدامات فرهنگی شاخص جهاد دانشگاهی بیان کرد: مرکز افکارسنجی این نهاد به عنوان یکی از ۱۰ رکن وجهه فرهنگی جهاد دانشگاهی، در فارس به خوبی فعال است و پروژه‌های افکار سنجی علمی را از سطح جامعه گردآوری و در اختیار مسئولان قرار می‌دهد.
وی گفت: فارس از معدود استان‌هایی است که چهار خبرگزاری وابسته به جهاد دانشگاهی یعنی ایسنا، سینا، ایکنا و بازارکار هم‌زمان در آن فعال است و اطلاع‌رسانی می‌کند.
رئیس جهاد دانشگاهی با معرفی فارس پارک فناوری و علوم نرم و صنایع فرهنگی، گفت: این مرکز از ایده‌ها و شرکت‌های فعال در زمینه‌های فرهنگ، هنر، صنایع دستی، گیاهان دارویی، ادبیات و علوم انسانی حمایت و پشتیبانی می‌کند تا ایده‌های خود را به ثمر برسانند. وی بیان کرد: جهاد دانشگاه در زمینه تجاری‌سازی در کنار مردم است تا هر کس که ایده‌ای برای اشتغال‌زایی و تولید دارد، بتواند آن را به نتیجه برساند. استقلال گفت: جهاد دانشگاهی فارس همه ظرفیت‌های این نهاد علمی و فرهنگی را به خدمت مردم این استان گرفته تا بتواند در مسیر انقلاب اسلامی گامی مؤثر بردارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی