[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرصت‌های سرمایه‌گذاری و جذب مشارکت‌های مردمی، روزنامه شیراز نوین

به منظور ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی جلسه‌ای با حضور علی فراشاییان، شهردار منطقه 11 و هومان معصومی، سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت‌های مردمی به همراه مسئول و کارشناسان ذیربط با دبیری رحیم طالبی، مسئول سرمایه گذاری منطقه 11، تشکیل گردید.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، علی فراشاییان شهردار منطقه یازده با اشاره به اینکه این شهرداری آماده جذب مشارکت‌های مردمی است عنوان کرد: اراضی و املاکی که قابلیت اجرای بسته سرمایه‌گذاری را دارند، با اطلاعات کامل و کاربری مورد پیشنهاد سرمایه‌گذاران و نیاز منطقه در دست بررسی هستند و سرمایه‌گذاران می‌توانند پیشنهادهای خود را به صورت مکتوب به این منطقه ارائه نمایند، تا با تشریفات قانونی مسیر ارائه به سرمایه‌گذاران مهیا شود.
علی فراشاییان، ضمن ارائه انواع کاربری‌های موجود در منطقه برای سرمایه‌گذاری افزود: ظرفیت و بسته‌های سرمایه‌گذاری اراضی موجود در شهرداری با کاربری و خدمت‌رسانی در زمینه‌های شهربازی، آموزشی، فرهنگی و همچنین موقعیت‌های تجاری مانند رستوران و... قابل ارائه جهت جذب مشارکت‌های مردمی است.
وی افزود: برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در سال‌های گذشته معرفی و متأسفانه با مانع مواجه شده و این موانع روند اجرایی شدن پروژه ها را کند یا راکد کرده است، مورد بررسی قرار خواهد گرفت تا تشریفات پروژه‌ها هرچه سریع‌تر برای رسیدن به شهری آبادتر و پویا، از سر گرفته شود.
  سرپرست سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی، در خصوص فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: این سازمان آماده ارائه خدمت و همکاری در جهت اجرای پروژه‌های منطقه 11 است. با توجه به مکاتبات و اعلام اراضی با کاربری‌های موجود، در هیئت رئیسه سرمایه‌گذاری مطرح و مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
هومان معصومی افزود: نوع ارائه خدمات با توجه به  قابلیت‌های شهرداری و بنا به پیشنهادهای سرمایه‌گذاران و منابع موجود در قالب مجوزها و تجویز پروانه‌های ساختمانی و ارائه اراضی برای خدمت‌رسانی به شهروندان، متفاوت است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی