[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جوانی جمعیت یک اولویت است، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس گفت: بحث جوانی جمعیت که موردتأکید رهبر معظم انقلاب نیز می‌باشد، برای کشور بسیار استراتژیک و حیاتی است. وظایف دستگاه‌ها و سازمان‌های استان در این حوزه مشخص است که این وظایف به شکل ماهانه رصد می‌شود. به گزارش دریافتی شیرازنوین، محمدهادی ایمانیه، در جلسه ستاد استانی خانواده و جوانی جمعیت در شیراز افزود: هرکس دلش برای کشور، ریشه‌های کشور و اعتقادات می‌سوزد، باید به این حوزه توجه ویژه کند. وی، فعالیت داشبورد مدیریتی جمعیت استان را بسیار مهم دانست و ادامه داد: امروز بحث جوانی جمعیت اولویت بسیاری از سازمان‌ها و وزارتخانه‌ها نیست و قوانینی که در این زمینه وضع می‌شود، به مرحله اجرایی نمی‌رسد.
او اظهار کرد: در داشبورد مدیریتی جمعیت هم وظایف عمومی‌ و هم وظایف اختصاصی دستگاه‌ها و سازمان‌های استان مشخص است که این وظایف به شکل ماهانه رصد می‌شود. استاندار فارس، با بیان اینکه بحث تأمین زمین برای طرح جوانی جمعیت در استان جدی گرفته شده گفت: در جلسات شورای مسکن استان همواره تأکید داشته‌ایم که دستگاه‌های اجرایی و سازمان‌ها بهترین‌ها زمین‌های خود را به این امر اختصاص دهند.
ایمانیه افزود: در بحث خوابگاه‌های دانشجویی متأهلی بیشترین تعداد تخت این خوابگاه‌ها در کشور مربوط به دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز است. وی ادامه داد: در این زمینه خیران را نیز پای کار آورده‌ایم و تعدادی از خوابگاه‌های متأهلی استان توسط خیران ساخته می‌شود. او اظهار کرد: در اجرای طرح بهار نیکو نیز فارس و نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های استان پیشتاز این طرح که به شکل‌گیری ازدواج و دوام و بقای آن و همچنین کاهش طلاق کمک کرده، است. استاندار فارس، ضمن قدردانی از همراهی بسیار خوب سازمان بازرسی استان در زمینه قانون جوانی جمعیت، افزود: مسائل مرتبط با این قانون توسط سازمان‌های دیگر در کشور نیز باید پیگیری شود.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی