[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پایان ماجراجویى پسران هندبال ایران در کرواسى، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی هندبال نوجوانان ایران با قرار گرفتن در رده شانزدهم به کار خود در دهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی نوجوانان جهان خاتمه داد. به گزارش ورزش سه، بعد از ظهر جمعه نوجوانان هندبالیست ایران در آخرین مسابقه خود در جام دهم و دومین مسابقه خود در پلی آف به مصاف تیم اسلوونی رفتند که در پایان این دیدار با نتیجه ۲۲-۳۰ به سود اسلوونی به پایان رسید.
با این نتیجه، تیم‌های هندبال نوجوانان ایران در رده شانزدهم ایستاد.
تیم ملی هندبال نوجوانان ایران که پس از ۱۳ سال غیبت با کسب نایب قهرمانی آسیا پا به مسابقات جهانی کرواسی گذاشته بود، در گروه H با تیم‌های سوئد، جزایر فارو و بروندی هم‌گروه بود که توانست علی‌رغم‌ تمام پیش‌بینی‌ها، سوئد نایب قهرمان اروپا را در یک بازی تماشایی متوقف کند و جزایر فارو صاحب سبک را شکست دهد و همگان را شگفت‌زده کند.
هندبالیست‌های نوجوان ایران سپس با شکست بروندی به عنوان تیم اول گروه H به مرحله یک هشتم رفتند و با عربستان و آلمان هم‌گروه شدند. در این مرحله و در مسابقه با عربستان با وجود اینکه ۶ گل جلو بودند اما چند اشتباه فردی باعث شد نتیجه را واگذار کنند.
ملی‌پوشان در مسابقه با آلمان نیز بازی را واگذار کردند و از صعود به جمع ۸ تیم برتر بازماندند و راهی پلی‌آف شدند.
هندبالیست‌های نوجوان کشورمان در این مرحله ابتدا با برزیل دیدار کردند و با شکست در این بازی، در آخرین مسابقه خود به دیدار اسلوونی رفتند که با شکست در این دیدار نیز در رده ۱۶ جام دهم قرار گرفتند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی