[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تولید محتوا؛ لازمه فعالیت در فضای مجازی، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس بر ضرورت تولید محتوا به منظور انتشار در فضای مجازی تأکید کرد و گفت: شورای فضای مجازی استان با همکاری صدا و سیمای فارس، محتواهای لازم را تولید کنند و ضمن استفاده از محتواهای ارزشمند تهیه شده در سایر استان‌ها، برای انتشار در اختیار صاحبان رسانه قرار دهند. به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمد هادی ایمانیه پیش از ظهر دیروز در یکصد و سی و نهمین شورای فرهنگ عمومی استان گفت: در فاصله برگزاری جلسات این شورا، می‌بایست تعداد زیادی زیرکمیته تخصصی برگزار شود و موضوعات پس از کار کارشناسی، در این جلسه مطرح شده تا تصمیمات لازم برای آن اتخاذ شود.
استاندار فارس بر ضرورت تولید محتوا به منظور انتشار در فضای مجازی تأکید کرد و افزود: شورای فضای مجازی استان با همکاری صدا و سیمای فارس، محتواهای لازم را تولید کرده و برای انتشار در اختیار صاحبان رسانه قرار دهند همچنین از محتواهای ارزشمند تهیه شده در سایر استان‌ها استفاده و بازنشر شود.
دکتر ایمانیه در ادامه تصریح کرد: از دانشگاه‌ها و مراکز علمی توقع داریم گزارش نهایی نتایج عملکرد را ارائه دهند؛ دوره‌های آموزشی فرهنگی تربیتی و طرح‌ها و اقدامات به عنوان مقدمه قابل تقدیر است، اما عدد و رقم و آنچه در نهایت محقق می‌شود، مهم و قابل توجه است.
وی به موضوع افکارسنجی نیز اشاره‌ای کرد و افزود: ابتدا شاخص‌های اولویت‌دار از نظر علمی احصا شود؛ سپس با هم‌اندیشی و اقدام کارشناسی، برای حل آن موضوع، راه‌حل ارائه شود تا پس از تصویب در شورای فرهنگ عمومی و تعیین نقش هر سازمان، میزان تحقق مصوبات شورا و عملکرد سازمان‌ها رصد گردد؛ بررسی عدم فعالیت سازمان‌ها در جهت اجرای مصوبات نیز باید به صورت منظم گزارش شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی