[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کیلیان باز هم ماندنی شد آشتی‌کنان بزرگ در پاریس، روزنامه شیراز نوین

طبق انتظارات، کیلیان امباپه با پاریسی‌ها صلح‌نامه امضا کرد و به تمرینات تیمی بازگشت. به گزارش فوتبال 360، دقایقی پیش باشگاه پاری‌سن‌ژرمن با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد، کیلیان امباپه فوق‌ستاره این تیم پس از پایان مشکلات و به سرانجام رسیدن موفق مذاکرات دوطرفه به تمرینات گروهی تیم بازگشته است. این اتفاق قبلاً توسط روزنامه «آس» چاپ مادرید پیش‌بینی شده بود و همه تصور می‌کردند این‌بار دیگر رابطه امباپه و پاریس به نقطه پایان خود رسیده است. بخشی از متن اطلاعیه پاریس به این شکل است: «پس از مذاکرات بسیار سازنده و مثبت بین باشگاه پاری‌سن‌ژرمن و کیلیان امباپه که قبل از بازی با لوریان صورت گرفت، این بازیکن به تمرینات روز یکشنبه تیم بازگشته است.»
*توافق به نفع امباپه به ضرر مادریدی‌ها
طبق گمانه‌زنی‌های موجود، پاریسی‌ها طی مذاکرات انجام شده گزینه تمدید به مدت یک فصل دیگر را  ارائه کرده‌اند، اما مهم‌ترین موضوع مود تفاهم، نحوه خروج احتمالی این فوق ستاره در تابستان 2024 است. پیش از این امباپه در تابستان 2024 و پس از دریافت پاداش وفاداری خود می‌توانست به صورت رایگان از پاریس جدا شده و به رئال مادرید بپیوندد. حالا این فوق ستاره 24 ساله احتمالاً در قبال دریافت یک مزیت مالی دیگر، حاضر خواهد بود خروج خود از باشگاه در تابستان 2024 را منوط به مذاکره رئالی‌ها با پاریس کند. در این صورت دیگر خبری از انتقال رایگان که پرس به آن دل خوش کرده و هنوز مهاجمی را به احتمال فراوان به همان دلیل جذب نکرده است، نخواهد بود.
چنین توافقی در صورت رقم خوردن به نفع امباپه و به سود پاریسی‌ها و به طور مشخص به ضرر مسئولان رئال مادرید خواهد بود. 
البته باید این نکته را در نظر گرفت امباپه با چنین سابقه‌ای در دور زدن رئالی‌ها و سوءاستفاده از رمز «ترک پاریس برای رسیدن به آرزوی بازی در رئال مادرید» تاکنون پول زیادی به جیب زده و هیچ تضمینی نیست در تابستان 2024 به جمع کهکشانی‌ها اضافه شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی