[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سکوت، حمایت از تروریسم است، روزنامه شیراز نوین

وزیر کشور گفت: دنیا باید متوجه شود که این جریان‌های تروریستی معمولاً با سکوت مجامع بین المللی و یک نوع از حمایت‌های از طرف آنان مواجه است که این موجب شرمساری آنهاست. آنان فکر می‌کنند که با این روش‌ها می‌توانند مردم ما را از عشق به اسلام بازدارند؛ غافل از اینکه علاقه مردم به اسلام و نظام با حرکت‌های تروریستی کم نخواهد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری فارس، احمد وحیدی در ادامه سفر خود به شیراز که به منظور بررسی ابعاد حادثه تروریستی یکشنبه شب در حرم مطهر شاهچراغ(ع) انجام شد، گفت: زائران ما صرفاً به گناهِ عشق به اسلام عزیز و اهل بیت(ع) مورد حمله تروریست خبیث قرار می‌گیرند که این ادامه همان حرکتی است که در کشورهای غربی قرآن می‌سوزانند و به اسلام توهین می‌کنند.
وی، ضمن تسلیت این حادثه تلخ و تروریستی به همه هم‌وطنان به ویژه مردم شیراز و خانواده شهید این حادثه ادامه داد: فرد تروریست هدایت شده از آن سوی مرزها در قالب یک شبکه اداره و هدایت شده و به قصد عمل تروریستی در حرم مطهر وارد صحنه می‌شود و اقدام به تیراندازی می‌کند که در این حادثه یک نفر شهید و تعدادی مجروح و مصدوم می‌شوند که حال یکی از مجروحان نیز چندان مساعد نیست.
وزیر کشور اظهار کرد: مردم در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی عکس‌العمل خوبی نشان می‌دهند و با دستگیری این تروریست مانع از این می‌شوند که جنایت خود را ادامه دهد. وحیدی گفت: دنیا باید متوجه شود که این جریان‌های تروریستی معمولاً با سکوت مجامع بین المللی و یک نوع از حمایت‌های از طرف آنها مواجه است که این برای آنها موجب شرمساری است.
وی ادامه داد: آنها فکر می‌کنند که با این روش‌ها می‌توانند مردم ما را از عشق به اسلام بازدارند. 
وزیر کشور گفت: بر اساس گزارش تولیت حرم حضرت احمد بن موسی الکاظم(ع) زائران پس از حادثه سال گذشته سه برابر شده‌اند که این نشان می‌دهد که آنها هدف‌های کوری دارند که قطعاً به آن دست نخواهند یافت و دستگاه‌های امنیتی به شدت با آنها و کسانی که پشتیبانی می‌کنند برخورد خواهند کرد و انتقام سختی از آنها خواهند گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی