[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

این جنگ قربانی خواهد داشت!، روزنامه شیراز نوین

هفته دوم لیگ برتر ایران یک دربی استانی هم دارد و تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت ‌نفت آبادان باید مقابل هم صف‌آرایی کنند.
به گزارش فوتبال 360، ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان برگزارکننده تنها دربی هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران نیستند و در کنار دوئل این دو تیم همشهری، قرار است یک دربی استانی هم برگزار شود و در اهواز، تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان قرار است در یکی از مهم‌ترین دیدارهای هفته دوم لیگ برتر فوتبال ایران برابر هم صف‌آرایی کنند؛ آن‌هم در شرایطی که هر دو تیم شروعی ناموفق در فصل جدید لیگ برتر داشتند و تنها کسب پیروزی می‌تواند به آنها در مسیر جبران‌ مافات شکست هفته نخست کمک کند.
علی‌رضا منصوریان در ادامه روند ناکامی‌هایش در هفته‌های نخست در تاریخ لیگ برتر در قامت سرمربی فولاد خوزستان هم نتوانست شروع خوبی را در فصل جدید لیگ برتر داشته باشد و شاگردان منصوریان در سیرجان شکستی غیرمنتظره و سنگین را متحمل شدند؛ به‌ طوری‌که آنها با 3 گل برابر گل‌گهر شکست خوردند تا ضعیف‌ترین شروع ممکن را در فصل جدید لیگ برتر داشته باشند. فولادی‌ها برای آنکه بتوانند به سرعت از بحران خارج شده و روند صعودی را در پیش گیرند، به دنبال آن هستند تا در دربی خوزستان مقابل صنعت‌نفت به پیروزی برسند؛ آن‌هم در شرایطی که دوئل با صنعت‌نفت، اولین بازی خانگی فولاد در فصل جدید است و با توجه به رابطه هواداران فولاد با منصوریان، احتمال ادامه سر دادن شعارها علیه این سرمربی باتجربه با توجه به عملکرد قرمزپوشان در هفته نخست متحمل است. البته که حضور 3 بازیکن خارجی فولاد در هفته جاری در فهرست این تیم می‌تواند به کمک منصوریان در دوئل حساس با صنعت‌نفت بیاید.
صنعت ‌نفت هم در شرایطی کاملاً مشابه حریف هم‌استانی خود کارش را در لیگ بیست‌وسوم آغاز کرد و شاگردان عبدالله ویسی در دیداری خانگی مقابل استقلال تهران شکستی 3 گله را متحمل شدند تا آنها هم با شوکی زودهنگام در آغاز فصل جدید لیگ برتر مواجه شوند. نفتی‌ها که فصل گذشته با خلق شگفتی در هفته پایانی توانستند در سطح اول فوتبال ایران بمانند برای فاصله گرفتن زودهنگام از منطقه بحران کار سختی در اهواز مقابل حریف هم‌استانی خود دارند و باید در دربی خوزستان برنده شوند. در کنار جذابیت‌های دربی خوزستان، تلاش منصوریان و ویسی برای حفظ جایگاه خود در تیم‌هایشان باعث شده تا بیش از پیش مسابقه امروز(چهارشنبه) حساس و مهیج شود.
فولاد خوزستان و صنعت‌ نفت آبادان در 5 رویارویی اخیرشان بیش از آنکه در رسیدن به نتیجه پیروزی موفق بوده باشند با تساوی کارشان را در دربی خوزستان به پایان برده‌اند؛ به‌طوری‌که در 5 دیدار اخیر، 3 تساوی به‌ثبت رسیده و جالب آنکه صنعت‌نفت هیچ بردی را نتوانسته به‌ دست آورد و 2 پیروزی در کارنامه تیم فولاد به چشم می‌خورد. فصل گذشته نبردهای دو تیم نه‌تنها برنده نداشت، بلکه گلی هم در آن رد و بدل نشد و دو تیم با 2 تساوی بدون گل کارشان را در لیگ بیست‌ودوم به پایان بردند اما در مسابقه پیش رو که از ساعت 21:30 به میزبانی ورزشگاه شهدای فولاد اهواز برگزار خواهد شد، دو تیم نیاز مبرمی به کسب 3 امتیاز دارند.
بیژن حیدری که در هفته نخست مسئولیت قضاوت نبرد تیم‌های هوادار تهران و مس رفسنجان را برعهده داشت، حالا برای دومین هفته متوالی باید در لیگ بیست‌وسوم سوت بزند و او این‌بار مسئولیت قضاوت در دربی استان خوزستان را پذیرفته است. حسین مرادی و علی احمدی کمک‌های اول و دوم حیدری در مسابقه فردا هستند و ایمان کهیش هم در نقش داور چهارم کارش را دنبال می‌کند. البرز حاجی‌پور هم از سوی کمیته داوران به‌عنوان ناظر داوری مسابقه تیم‌های فولاد خوزستان و صنعت‌نفت آبادان انتخاب شده است. طبق اعلام قبلی مسئولان فدراسیون فوتبال، ورزشگاه شهدای فولاد شرایط میزبانی از تماشاگران زن را دارد، اما مسابقه فردای فولاد خوزستان و صنعت ‌نفت آبادان بدون حضور تماشاگران زن قرار است به انجام برسد!
ترکیب احتمالی فولاد خوزستان: کریستوفر کنت، موسی کولیبالی، جفرسون باهیا، مجتبی نجاریان، علی شجاعی، محمد آبشک، لوکاس کاندیدو، محمد علی‌نژاد، سعید واسعی، ساسان انصاری، محمد عباس‌زاده.
ترکیب احتمالی صنعت‌نفت آبادان: فهد طالب، عباس قاسم، میثم تهی‌دست، یوسف وکیا، امیرمحمد پناهی، حکیم نصاری، طالب ریکانی، صادق صادقی، فاخر تهامی، حسین شنانی، علی یوسف.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی