[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

محکومیت جدید برای ۴ باشگاه فوتبال ایران، روزنامه شیراز نوین

کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال 4 باشگاه را محکوم کرد. به گزارش فارس، کمیته وضعیت آرای خود را در پرونده‌های مختلف به شرح زیر صادر کرد:
با توجه به شکایت بهروز افشار از خوشه طلایی ثناء، این باشگاه به پرداخت مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 54 میلیون و 500 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
در پی شکایت مهدی حنفی از باشگاه صنعت نفت آبادان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 7 میلیارد ریال قرار ابطال دادخواست را صادر کرد.
در پرونده شکایت حبیب شاکری از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 775 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 16 میلیون و 895 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 875 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.
در پی شکایت رضا خورسندی از باشگاه سایپا، این باشگاه به پرداخت مبلغ 450 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 9 میلیون و 810 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.
در پرونده شکایت میرهادی میرجوان از باشگاه صنعت نفت آبادان، کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 16 میلیارد و 500 میلیون ریال قرار ابطال دادخواست را صادر کرد.
با توجه به شکایت محمدعلی عشقی از باشگاه شهرداری آستارا، این باشگاه به پرداخت مبلغ یک میلیارد و 125 میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ 24 میلیون و 525 هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان 875 میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی