[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای ۱۵۰۰ متر لوله‌گذاری جمع‌آوری آب‌های سطحی در خیابان شهید محمدیان‌فرد، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه سه شیراز خبر داد:
اجرای 1500 متر لوله‌گذاری جمع‌آوری
 آب‌های سطحی در خیابان شهید محمدیان‌فرد

 به گزارش روابط‌عمومی شهرداری منطقه سه، غلامرضا شهریاری شهردار این منطقه، از عملیات تکمیلی لوله‌گذاری آب‌های سطحی خیابان شهید محمدیان‌فرد به طول 1500 متر خبر داد و گفت: عملیات لوله‌گذاری آب‌های سطحی یکی از پروژه‌های عمرانی این شهرداری است که از چند ماه گذشته تاکنون بر اساس نیازسنجی و طرح و نقشه مصوب و همچنین بررسی‌های صورت گرفته، در نقاط مختلفی از سطح منطقه از جمله خیابان باستان شهرک رکن‌آباد، کوچه‌های 52 و 54 خیابان نارنجستان شهرک سعدی، محدوده پل سلمان فارسی، بلوار امام رضا(ع)، خیابان شهید محمدیان‌فرد، تقاطع پارسیان شمالی شهرک رکن‌آباد، 45 متری اراضی روغن نباتی، دروازه قرآن و... انجام شده یا در حال انجام است.
شهردار منطقه سه ارتقای سیستم مدیریت سیلاب، جمع‌آوری و هدایت رواناب‌های سطحی، افزایش سطح رفاه و رضایتمندی شهروندان، حفظ بهداشت محیط زیست و توسعه زیرساخت‌های شهری را از اهداف اجرای عملیات لوله‌گذاری در محدوده شهرداری منطقه سه برشمرد و ادامه داد: طول کلی پروژه لوله‌گذاری خیابان شهید محمدیان‌فرد 1500 است که از این متراژ تاکنون حدود 700 متر از طول مسیر اجرا شده و مابقی مسیر نیز از سوی معاونت فنی و عمرانی این شهرداری در حال انجام است.
 غلامرضا شهریاری افزود: با اتمام عملیات اجرایی این پروژه، امکان جمع‌آوری آب‌های سطحی خیابان شهید محمدیان‌فرد و برخی فرعی‌های متصل به آن فراهم می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی