[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

قهرمانی دختر دارابی در تنیس روی میز دسته برتر کشور ، روزنامه شیراز نوین

فاطمه یزدان پناه از استان فارس در مسابقات تنیس روی میز دسته برتر نوجوانان دختر در ارومیه، قهرمان شد.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، در پایان مسابقات تنیس روی میز دسته برتر نوجوانان دختر به میزبانی ارومیه، فاطمه یزدان پناه از استان فارس با کسب ۲۸ امتیاز قهرمان شد، ال آی ابراهیم‌پور از استان آذربایجان غربی با ۲۷ امتیاز در جایگاه دوم و یکتا لرکیان از استان خوزستان با ۲۷ امتیاز در مکان سوم جای گرفتند.
همچنین هستی فرتوک نژاد از استان تهران با ۲۶ امتیاز چهارم شد، مهراوه کریم‌پور از استان فارس با ۲۴ امتیاز در مکان پنجم قرار گرفت، الینا منصف از استان مازندران با ۲۳ امتیاز ششم شد، کیانا بازمانی از استان تهران در مکان هفتم و الینا ابراهیمی از استان فارس در جایگاه هشتم قرار گرفتند.
مسابقات تنیس روی میز نوجوانان دختر به مدت سه روز در شهر ارومیه برگزار شد و ۹۴ بازیکن از استان های کشور با یکدیگر به رقابت پرداختند.
سرداور این مسابقات، نصیبه دلیر هروی، داور بلوبچ تنیس روی میز کشورمان بود و سوانا دانغیان به‌عنوان کمک سرداور او را همراهی می‌کرد.
شایان ذکر است مریم معظمی، سرمربی تیم ملی تنیس روی میز نوجوانان دختر به‌عنوان ناظر فنی فدراسیون تمامی مسابقات را از نزدیک نظاره‌گر بود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی