[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

کاپیتان تیم ملی امید پرسپولیسی شد، روزنامه شیراز نوین

کاپیتان تیم امید ایران با امضای قراردادی رسمی و 2 ساله به تیم پرسپولیس تهران پیوست. به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس فصل گذشته توانست هم در لیگ برتر، هم در جام حذفی و هم در سوپرجام به‌عنوان قهرمانی برسد و کسب 3 جام از 3 جام ممکن باعث شد تا یحیی گل‌محمدی اولویت اصلی خود در بازار تابستانه را حفظ بازیکنان کلیدی فصل گذشته و البته جذب چند بازیکن جدید قرار بدهد. برخلاف تیم‌هایی مانند تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، خبری از خریدهای پرشمار پرسپولیس در بازار تابستانه نبود و در شرایطی‌که 7 بازیکن از جمع سرخ‌پوشان پایتخت جدا شده‌اند، در نقطه مقابل 4 خرید جدید تا به امروز پرسپولیسی‌ها در بازار نقل‌وانتقالات داشته‌اند.
محمدحسین کنعانی‌زادگان آخرین خرید تابستانی پرسپولیس بود که هفدهم تیرماه انتقال او به جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی نهایی شد و بعد از انتقال کنعانی‌زادگان، در 43 روز گذشته هیچ خریدی از سوی پرسپولیسی‌ها انجام نشد؛ هرچند که در فضای رسانه‌ای بحث جذب یک دروازه‌بان و مهاجم خارجی به میان آمد، اما در میدان عمل، مدیران باشگاه پرسپولیس با وجود درخواست‌های یحیی گل‌محمدی، ناکام در جذب گزینه‌های موردنظر او بودند و همچنان هم ناکامی پرسپولیسی‌ها در زمینه جذب بازیکن خارجی ادامه دارد.
یاسین سلمانی یکی از سرشناس‌ترین چهره‌های آزاد در بازار نقل‌وانتقالات تابستانه بود؛ سلمانی بعد از آنکه قراردادش با سپاهان به پایان رسید، مورد توجه ژوزه مورایس قرار نگرفت و همین مسئله باعث شد تا کاپیتان تیم امید ایران به‌عنوان بازیکن آزاد در بازار تابستانه کارش را پیش ببرد. بحث حضور احتمالی او در تیم‌هایی مانند استقلال، پرسپولیس و تراکتور در 2 ماه گذشته مطرح بود، اما سلمانی در آخرین مصاحبه‌اش مدعی شد که قصد لژیونر شدن دارد و پیشنهاداتی را هم از تیم‌های قطری و روسی روی میز خود داشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی