[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رئیس‌جمهور: اراده دولت پیشرفت کشور به‌رغم تحریم‌هاست، روزنامه شیراز نوین

رئیس‌جمهور هم‌ترازی منابع و مصارف در سال ۱۴۰۱ را با وجود هزینه‌هایی همچون اعتبارات لازم برای اجرای طرح ۴۲هزار میلیاردی رتبه‌بندی معلمان، از جمله اقدامات مهم دولت در سامان‌دهی و منضبط کردن اقتصاد کشور عنوان کرد و گفت: اراده ما بر توسعه و پیشرفت کشور به‌رغم تهدیدها و تحریم‌هاست و دشمن نیز این پیام را از مجموعه اقدامات دولت دریافت کرده است.
به گزارش ایسنا، سید ابراهیم رئیسی بعد از ظهر روز دوشنبه و در جریان سفری کوتاه به استان قم، با اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه و جمعی از علمای قم دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس‌جمهور در این جلسه با مرور شرایط و مشکلات کشور در زمان آغاز به کار دولت از جمله کسری بودجه، تورم افسار گسیخته و سایه سنگین نقدینگی بر سر اقتصاد کشور، به تشریح اقدامات دولت برای رفع این مشکلات طی دو سال گذشته به‌رغم فشارها، تهدیدها و تحریم‌های دشمن اشاره کرد و گفت: طی این مدت توانستیم با افزایش منابع و درآمدها ضمن جبران کسری بودجه به ارث رسیده، رشد نقدینگی در کشور را متوقف و حتی کاهشی کرده و با تکیه بر ظرفیت‌های داخلی رشد اقتصادی ۴ دهم درصدی را به ۴ درصد برسانیم.
رئیسی در ادامه هم‌ترازی منابع و مصارف در سال ۱۴۰۱ را با وجود هزینه‌هایی همچون اعتبارات لازم برای اجرای طرح ۴۲هزار میلیاردی رتبه‌بندی معلمان، از جمله اقدامات مهم دولت در سامان‌دهی و منضبط کردن اقتصاد کشور عنوان کرد و افزود: اراده ما بر توسعه و پیشرفت کشور به‌رغم تهدیدها و تحریم‌هاست و دشمن نیز این پیام را از مجموعه اقدامات دولت دریافت کرده است.
رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنانش، حملات کم‌سابقه دشمن به باورها و اعتقادات مردم را از نشانه‌های شکست و ناامیدی در متوقف ساختن مسیر پیشرفت کشور دانست و بر اهتمام دولت برای رفع دغدغه‌های فرهنگی تأکید کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی