[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نامه فدراسیون به استقلال برای یک بازیکن، روزنامه شیراز نوین

فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه استقلال، خواستار حضور حامدی فر در تمرینات تیم امید شد. به گزارش ورزش سه، تیم امید ایران با مربیگری رضا عنایتی خود را برای حضور در المپیک پاریس آماده می‌کند. این تیم باید ابتدا در مرحله مقدماتی در ازبکستان به مصاف حریفان خود برود و سپس بازی‌های آسیایی هانگژو پیش روی آنهاست.
عنایتی که دغدغه زیادی برای حضور تمام بازیکنانش در تمرینات دارد، بارها از فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها درخواست کرد تا با تیم امید نهایت همکاری را داشته باشد تا او بتواند با فراغ بال و بدون دغدغه، مراحل آماده سازی تیم را پیش ببرد.
در همین خصوص، یکی از بازیکنان مورد نظر عنایتی برای حضور در تیم امید، هافبک جوان استقلال است که البته هنوز تکلیف او برای ادامه همکاری با آبی‌های پایتخت نامشخص است.
امید حامدی‌فر که در هفته‌های گذشته شایعات زیادی درباره احتمال جدایی او به گوش می‌رسید، از سوی رضا عنایتی به اردوی تیم امید فراخوانده شده و فدراسیون فوتبال نیز با ارسال نامه‌ای به باشگاه، خواستار همکاری آبی‌ها با حضور این بازیکن در تمرینات تیم امید شده است.
لازم به ذکر است که فولاد یکی از تیم‌های خواهان امید حامدی‌فر است و باید دید این بازیکن در نهایت با استقلال ادامه می‌دهد یا یک بار دیگر شاگرد منصوریان خواهد شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی