[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

محک گزینه‌های حضور در کشتی امیدهای جهان در تورنمنت روسیه ، روزنامه شیراز نوین

در حالی که طلایی‌های مسابقات جوانان جهان هم شانس حضور در مسابقات کشتی زیر ۲۳ سال جهان را پیدا کرده‌اند، تعدادی دیگر از کشتی‌گیران نیز در تورنمنت روسیه محک خواهند خورد. به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسابقات کشتی زیر 23 سال جهان اول تا هفتم آبان‌ماه به انجام خواهد رسید و هنوز بعد از گرفتن میزبانی از فنلاند، محل برگزاری این رقابت‌ها مشخص نشده است.
از چرخه انتخابی تیم ملی جوانان و بزرگسالان قرار است ترکیب اعزامی به مسابقات جهانی امید نیز مشخص شود. پیش از این و در سال‌های گذشته معمولاً فرصت حضور در این رقابت‌ها به کشتی‌گیرانی که قهرمان جوانان جهان شده بودند، داده می‌شد تا بتوانند از این مسابقه در جهت نزدیک شدن به رده سنی بزرگسالان استفاده کنند.
هنوز کادر فنی تیم ملی بزرگسالان اعلام نکرده که کدام یک از مدال‌آوران جوانان جهان در کشتی زیر 23 سال جهان شرکت خواهند کرد، اما قرار است در ماه شهریور نیز تعدادی از نفراتی که شانس حضور در مسابقات جهانی امید را دارند به همراه دیگر گزینه‌ها در تورنمنتی که در کشور روسیه برگزار می‌شود، شرکت کنند.
به علت مشکل خروجی برخی نفرات، هنوز تیم اعزامی به صورت قطعی مشخص نشده، اما به نظر می‌رسد همان‌طور که پیش از این سرمربی تیم ملی عنوان کرده بود، برخی از نفرات برتر جام تختی هم در این تورنمنت حضور دارند.
حسن رنگرز پیش از برگزاری جام تختی گفته بود که نفرات برتر این مسابقات شانس حضور در مسابقات امیدهای جهان و ارتش‌های جهان را دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی