[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حواشی فوتبال خارجی مهم‌تر از متن ورزش داخلی! ، روزنامه شیراز نوین

حواشی فوتبال خارجی
مهم‌تر از متن ورزش داخلی!  

این‌همه تبعیض و فساد در ورزش کشور، عواقب جبران‌ناپذیری دارد؛ عمق فاجعه آنجاست که این عواقب، خیلی هم به چشم نمی‌آیند! بس که روی مسائل حاشیه‌ای و چیزهایی که جزو مسائل حیاتی نیستند، تبلیغ می‌شود، دیگر مجالی برای پرداختن به مسائل حیاتی که به معنای واقعی روی مرگ و زندگی آدم‌ها تأثیر دارد، باقی نمی‌ماند.
رسانه‌ها پر شده‌اند از اخبار زرد از مسائل حاشیه‌ای فوتبالیست‌ها و سایر ورزشکارانی که محبوبیت کاذب کسب کرده‌اند؛ برنامه‌های ورزشی تلویزیون به‌جای اینکه وقت خود را به ورزش پایه، مربیان بازیکن‌ساز و زحمتکش کشور و بررسی مشکلات و دغدغه‌های این جامعه اختصاص دهند، علاوه بر ساعت‌ها پخش مسابقات فوتبال در هر روز، ساعت‌های زیادی را هم به حواشی و یا در خوشبینانه‌ترین حالت، بررسی مسائل فنی تیم‌هایی اختصاص می‌دهد که هیچ ارتباطی با کشورمان و آدم‌هایش ندارند. آن‌قدری که روی تیم‌هایی مثل پاریسن ژرمن و منچسترسیتی و رئال مادرید و بارسلونا تبلیغ می‌شود، هرگز فرصتی در اختیار تیم‌ها و فوتبالیست‌های داخلی و دغدغه‌های آنها گذاشته نمی‌شود.
دغدغه‌های علاقه‌مندان به ورزش را به پایین‌ترین سطح تنزل داده‌اند و گاهی مسابقات فوتبال را طوری مهم جلوه می‌دهند که از امور اصلی زندگی مردم مهم‌تر جلوه می‌کند! 
در همین شهر خودمان طی یک دهه اخیر که تیم‌های بزرگ افول کردند و از سطح اول فوتبال کشور خارج شدند، زندگی چه مقدار علاقه‌مند به فوتبال رو به تباهی رفته است؟ چه تعداد جوانی که با هزار امید پا به مدارس فوتبال گذاشته بودند، به خاطر ضعف مدیریت تیم‌های ورزش این شهر، نتوانسته‌اند به آنچه می‌خواستند دست پیدا کنند و معلوم نیست سرنوشتشان چه شد! اما رسانه‌ها تا چه میزان به این مسئله مهم و حیاتی توجه کردند؟ اگر توجه کرده بودند، آیا قدیمی‌ترین تیم فوتبال کشور حالا زیر خروارها خاک بود؟

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی