[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

رشد فزاینده پروژه‌ها در هفته دولت، روزنامه شیراز نوین


راستیار: از ۹۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت بهره‌برداری می شود

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس از افتتاح ۹۳ پروژه بخش راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فارس با اعتباری بالغ بر ۱ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان در هفته دولت خبر داد. به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای فارس، علی‌رضا راستیار با اشاره به آغاز هفته دولت و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: با توجه به اینکه بخش راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای به صورت مستمر در حال خدمات‌رسانی به هموطنان عزیز خصوصاً کاربران جاده‌ای است از این‌رو خدمت‌رسانی بی‌وقفه و بادقت از سمت فعالان این بخش را همواره شاهد هستیم.
وی با بیان اینکه هفته دولت تبلور خدمت دستگاه‌های اجرایی به مردم است، گفت: در هفته دولت امسال 93 پروژه راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای در استان فارس با اعتباری بالغ بر 1 هزار و 100 میلیارد تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. 
مدیرکل راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای فارس با اشاره به اینکه احداث و بهسازی راه‌های روستایی استان 47 طرح از پروژه‌های هفته دولت این اداره را به خود اختصاص داده است، اعلام کرد: همچنین بهره‌برداری از 30 طرح در هفته دولت سال جاری در بخش بهسازی و روکش آسفالت راه‌های شریانی و غیرشریانی را شاهد خواهیم بود که به دلیل خرابی آسفالت محورها ناشی از تردد، مرور زمان و سایر عوامل دیگر دچار آسیب می‌گردند، جزو مهم‌ترین بخش‌ها در حوزه راهداری به شمار می روند تا کاربران جاده بتوانند با خیال آسوده در محورهای استان تردد کنند.
راستیار، استان فارس را یکی از استان‌های دارای بیشترین راه و کریدور اصلی در کشور دانست و گفت: به دلیل وجود بیشترین میزان راه هم‌سنگ در استان فارس، رفع نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی محورها همیشه جزو اولویت‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان است که از این‌رو در فارس 9 طرح حوزه ایمن‌سازی و رفع نقاط پرحادثه مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. این مقام مسئول افزود: همچنین 7 پروژه در تعریض و احداث و تثبیت ابنیه فنی محورهای فارس در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد. راستیار در پایان سخنان خود با بیان اینکه در طول سال بیش از ۷۰۰ راهدار استان فارسی با استقرار در 52 راهدارخانه و سایر محورهای سطح استان به خدمت‌رسانی شبانه‌روزی مشغول هستند، تأکید کرد: تلاش راهداران استان فارس در راستای تردد ایمن و روان است؛ از این‌رو امیدواریم با بهره‌گیری از به‌روزترین تجهیزات و متخصص‌ترین افراد شاهد خدمت‌رسانی بهتر به کاربران جاده‌ای باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی