[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

سردار آزمون در جام ملت‌های قطر نخواهد بود! ، روزنامه شیراز نوین

یک سایت ایتالیایی خبر داد که سردار آزمون به سران رم گفته در جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ شرکت نخواهد کرد. به گزارش ایسنا، سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران راهی سری آ ایتالیا شد؛ او سال‌ها در روسیه برای تیم‌های روبین کازان، روستوف و زنیت سن پترزبورگ بازی کرد و بعد از مدتی حضور در بایرلورکوزن راهی رم شد.
رم قبلاً در سال ۲۰۲۱ نیز به او علاقه‌مند شده بود، اما این انتقال اتفاق نیفتاد. او در لیگ برتر روسیه ۲۰۸ بازی انجام داد و ۸۵ گل به ثمر رساند و ۳۲ پاس گل داد و میانگین یک گل در هر ۱۵۴ دقیقه بازی را در کارنامه دارد.
ورود این ملی‌پوش ایرانی با استقبال کم هواداران رم مواجه شد؛ از یک طرف مصدومیت فعلی سردار و از طرف دیگر  احتمال حضور او در جام ملت‌های آسیا برای رمی‌ها نگرانی ایجاد کرده است.
با این حال، جیانلوئیجی لونگاری، خبرنگار اسپورت ایتالیا گزارش داد که آزمون به سران رم اطمینان داده که قصد ندارد در جام ملت‌های آسیا شرکت کند. همچنین برخلاف گزارش‌های قبلی، آزمون از مصدومیتی که چند هفته پیش متحمل‌شده، بهبود یافته و انتظار می‌رود به طور منظم با سایر اعضای تیم تمرین کند.
این بازیکن، آخرین ملی‌پوش غیر اتحادیه اروپا نیست که رم امسال توانست به خدمت بگیرد؛ رم هنوز یک جای خالی در فهرست خود دارد و به شدت «پاردس» را مد نظر قرار داده است.
بهترین فصل سردار از نظر گلزنی در فصل ۲۰-۲۰۱۹ با ۲۱ گل در ۳۸ بازی رقم خورد. سردار آزمون بعد از رحمان رضایی و علی سامره، سومین ایرانی تاریخ لیگ ایتالیا خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی