[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حوزه داروسازی فارس توسعه یابد ، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در نشست هم‌اندیشی با اساتید گروه بیوتکنولوژی، بر تلاش در راستای ارتقای وضعیت علمی و تحقیقاتی دانشگاه و توسعه کارخانه‌های داروسازی در استان فارس تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «سید وحید حسینی» در این نشست ضمن گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت، از همراهی اساتید دانشکده داروسازی با مجموعه دانشگاه، به ویژه در بحران کرونا قدردانی کرد. او هدف از این دیدار را نگاه دوباره به برنامه‌‌ریزی‌ها و اقدامات دانشگاه، با بهره‌گیری از تجارب اساتید و در راستای ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه عنوان کرد و بر اهمیت جایگاه دانشکده‌ها در ارتقای دانشگاه تأکید کرد.
دکتر سید وحید حسینی با اشاره به کسب موفقیت‌های مهم اساتید این دانشکده و این رشته در جهان، بر توسعه فعالیت‌های علمی، تحقیقاتی و نوآورانه، ارتباط با صنعت و توسعه کارخانه‌های داروسازی در استان فارس تأکید کرد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان موفقیت‌ها، پیشینه علمی و تحقیقاتی و درخشش اساتید دانشکده‌های علوم‌پزشکی شیراز در کشور و جهان، اساتید موفق را الگویی برای دانشجویان و نسل جوان معرفی کرد و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اساتید پیشکسوت دانشکده داروسازی، بر نقش تأثیرگذار آنان در ارتقای دانشگاه تأکید کرد.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود، محوریت گروه‌های آموزشی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز را از نقاط مثبت و مؤثر در ارتقای دانشگاه برشمرد و ابراز امیدواری کرد تا حوزه داروسازی فارس، بیش از پیش توسعه یابد. او صرف هزینه در حوزه آموزش و پژوهش را سرمایه‌گذاری مهم در مراکز دانشگاهی برشمرد و بر جدیت در امر آموزش و ارزشیابی‌ها، ارتقای سازنده محتوای درسی و تلاش برای توسعه دانشکده‌ها در مسیر دانشگاه‌های نسل چهارم تأکید کرد.
دکتر «امیر آزادی» رئیس دانشکده داروسازی شیراز نیز در این نشست ضمن تبریک روز پزشک، گروه بیوتکنولوژی را سرآمد گروه‌های موفق در حوزه پژوهشی دانشگاه عنوان کرد و پیرامون جایگاه علمی و پژوهشی و همچنین توانمندی‌ها و دغدغه‌های این گروه آموزشی مطالبی عنوان کرد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی