[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برگزاری پویش «رواق کتاب» ویژه مساجد در فارس، روزنامه شیراز نوین

پویش «رواق کتاب» هم‌زمان با ایام محرم و صفر با هدف همکاری هرچه بیشتر کتابخانه‌های عمومی و مساجد با معرفی کتاب در مساجد استان فارس در حال برگزاری است.
به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان فارس، هم‌زمان با برگزاری برنامه‌های اوقات فراغت ایام تابستان سال جاری و مصادف با ایام محرم و صفر، پویش «رواق کتاب» ویژه طرح معرفی کتاب در مساجد فارس، با هدف همکاری هرچه بیشتر کتابخانه‌های عمومی و مساجد به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اداره کل کتابخانه‌های عمومی و مرکز رسیدگی به امور مساجد استان فارس در حال برگزاری است که به برگزیدگان این پویش بیش از 30 جایزه ارزنده تعلق خواهد گرفت. پویش رواق کتاب در سه رده سنی، کودک (7 تا 12)، نوجوان (12 تا 18) و جوان و بزرگسال (18 سال به بالا) برگزار می‌شود و آخرین مهلت شرکت در این مسابقه 15 شهریورماه همزمان با اربعین حسینی خواهد بود. 
علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش می‌توانند کتاب موردعلاقه خود را از نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی استان به امانت گرفته و با معرفی کتاب در بین نمازگزاران مسجد، تهیه ویدئو از معرفی کتاب و ارسال آثار به سامانه جشنواره، در پویش «رواق کتاب» شرکت کنند. لازم به ذکر است، شرکت در جشنواره از طریق سامانه مسابقات الکترونیکی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به آدرس samakpl.ir است و شرکت‌کنندگان می‌بایست پس از ثبت‌نام در سامانه با ورود به بخش شرکت در مسابقه، آثار خود را بارگذاری 
کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی