[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

معرفی نفرات برتر پرش با اسب فارس، روزنامه شیراز نوین

هشتمین رویداد پرش با اسب استان فارس جام هفته دولت به میزبانی شهرستان زرقان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.
به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان فارس، هشتمین رویداد پرش با اسب استان فارس جام هفته دولت به میزبانی شهرستان زرقان برگزار شد و نفرات برتر معرفی شدند.
نفرات برتر رده‌های مختلف به شرح زیر است:
بخش تمرینی: محمدطاها سبزی پور با کورش از باشگاه کوی بهشت، ابراهیم مقدسی با تایماز از باشگاه کوی بهشت، محمدرضا گلزار با ویراندا از باشگاه ملل و امیرحسین کارگر با نارگل از باشگاه کوی بهشت.
بخش مبتدی: آرشام دوست با ماکان از باشگاه سمند و ابراهیم مقدسی با آیسین از باشگاه کوی بهشت.
بخش اسب‌های زایچه ایران: مقام اول: مجتبی پورشمسی با سانگرانوس از باشگاه کوی بهشت، مقام دوم: مهرشادمهرپور با کوئیک از باشگاه کوی بهشت، مقام سوم: احمد جعفری با مقام از باشگاه شهر راز، مقام چهارم: آرش حاصلی با داچ از باشگاه آفتاب و مقام پنجم: یسنا کاظمی با نینتنو از باشگاه کوی بهشت.
رده نونهالان: مقام اول: ایلیا علی پوریان با هپی از باشگاه آفتاب، مقام دوم: اهورا مسجدی با کوپال از باشگاه سمند و مقام سوم: بنیامین مطلوب با کاواژین از باشگاه کوی بهشت.
رده نوجوانان: مقام اول: آرش حاصلی با کاپو چینو از باشگاه آفتاب، مقام دوم: امیر علی حجری زاده با سلین از باشگاه کوی بهشت و مقام سوم: نگار هاشمی با زئوس از باشگاه کوی بهشت. 
رده Dبزرگسالان: مقام اول: آرش حاصلی با داچ از باشگاه آفتاب، مقام دوم: مرتضی پورشمسی با آبسند از باشگاه کوی بهشت، مقام سوم: وحدت کاظمی با کانینت از باشگاه کوی بهشت، و مقام چهارم: محمد مهدی مؤمن باقری با آموئلا از باشگاه کوی بهشت.
رده O1مالکین: مقام اول: نوید مهاجرت با کانتادور از باشگاه کوی بهشت، مقام دوم: احمد محمدی با سزار از باشگاه پارسا اصطال و مقام سوم: سارا یزدانی با الیدا از باشگاه کوی بهشت.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی