[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رؤیای بزرگ فوق ستاره بایرن، روزنامه شیراز نوین


هری کین، ستاره جدید بایرن مونیخ، می‌گوید برای فتح لیگ قهرمانان و تجربه قهرمانی به این باشگاه ملحق شده است. به گزارش ورزش سه، کین تمام تلاشش را در این تابستان به کار گرفت تا بتواند به هر شکل ممکن تاتنهام را ترک کند و راهی بایرن مونیخ شود. تلاش او و البته پرداخت هزینه قابل‌توجه 100 میلیون یورویی از سوی مدیران بایرن جواب داد و این بازیکن موفق شد به خواسته‌اش برای پوشیدن پیراهن این تیم برسد تا تجربه جدیدی را پس از سالیان طولانی حضور در تاتنهام تجربه کند. 
این ستاره انگلیسی در اولین بازی با پیراهن بایرن مونیخ در بوندسلیگا موفق شد گل بزند و پاس گل ارسال کند تا نشان دهد که اصرار مدیران این باشگاه برای جذب او بی‌دلیل نبوده است. 
کین در گفت‌وگو با روزنامه ورزشی بیلد اظهار داشت: من احساس کرده بودم که زمان این برای من رسیده که قدم بعدی را در زندگی حرفه‌ای و فوتبالی‎ام بردارم؛ این همان تجربه‌ای بود که می‌خواستم داشته باشیم؛ اینکه برای کسب جام و برای فتح لیگ قهرمانان بجنگم. 
پوشیدن پیراهن و بازی کردن برای تیم بزرگی مانند بایرن مونیخ چالشی دیوانه‌کننده است. من خیلی به خود این لیگ فکر نمی‌کردم، بلکه بیشتر به فکر خود بایرن مونیخ بودم. این که چطور می‌توانم بهتر شوم؟ بایرن بهترین و فو‌ق‌العاده‌ترین باشگاه ممکن برای من در اینجا بود.
او درباره تفاوت بوندسلیگا و لیگ برتر نیز گفت: جو در برمن بسیار باورنکردنی بود. شرایط با انگلیس و لیگ برتر خیلی متفاوت است؛ این بازی لیگ بود، اما شبیه اروپایی به نظر می‌رسید، شبیه یک بازی در لیگ قهرمانان. تیم‌های زیادی در لیگ برتر شبیه وردربرمن بازی نمی‌کنند، اما چیزی که بسیار من را تحت تأثیر قرار داد جو این لیگ است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی