[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

پیشگامی پتروشیمی شیراز در جهاد تبیین اقتصادی، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی شیراز، چند روز پيش پتروشیمی شیراز میزبان دومین همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در استان فارس بود که چشم‌انداز این همایش را در جهت رونق اقتصادی این استان پهناور دنبال می‌کرد.
برگزاری این همایش در سالن اجتماعات پتروشیمی شیراز، فرصتی برای معرفی توانمندی‌های این مجموعه باسابقه بود که سال‌هاست خدمات شایانی را به ایران اسلامی ارائه داده است. امروز مجموعه پتروشیمی شیراز با بهره‌گیری از نیروی انسانی متبحر و تکنولوژی روز، سهم بسزایی در رونق تولید و اقتصاد کشور ایفا می‌کند که با مدیریتی جهادی اداره می‌شود.
عملکرد مهندس حیدرنیا مدیر جهادی این مجموعه به‌گونه‌ای بود که در ششمین اجلاس سراسری تکریم از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد کشور با حضور برخی مقامات، مدیران عامل شرکت‌های صاحب نام کشور و اساتید عرصه کسب‌وکار، در مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما، از ایشان به عنوان یکی از مدیران عامل تأثیرگذار در صنعت و اقتصاد کشور تقدیر به عمل آمد. در این آیین حیدرنیا، مدیرعامل شرکت پتروشیمی شیراز به عنوان چهره‌ نامی صنعت و اقتصاد کشور در سال 1402 معرفی شد و از تلاش‌های وی در راستای دستیابی به برنامه‌های اقتصاد مقاومتی که منجر به شکل‌گیری دستاوردهای مهم و ارزشمندی گردید، با اعطای لوح و تندیس تقدیر به عمل آمد. خلاقیت و نوآوری، مشتری‌مداری، محبوبیت مصرف‌کننده، کیفیت و مسئولیت‌پذیری اجتماعی با فراهم کردن آمار و اطلاعات مفید در مورد بنگاه‌های اقتصادی کشور از جمله شاخصه‌هایی است که پتروشیمی شیراز آن را سرلوحه کار خود قرار داده است. برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری در پتروشیمی شیراز و قبولی میزبانی آن با حضور دکتر ایمانیه استاندار فارس، مدیران ارشد اقتصادی استانداری فارس، رشیدی کوچی نماینده مردم شریف شهرستان‌های مرودشت، ارسنجان و پاسارگاد و شش فرماندار شهرستان‌های ارسنجان، مرودشت، بیضا، سپیدان، پاسارگاد، زرقان و حرکتی زیبا و درخور توجه بود که بیش از پیش مدیران ارشد را با این مجموعه آشنا می‌کرد.
پس از این همایش در راستای پروژه‌های پیش روی پتروشیمی، نتایج بسیار خوبی حاصل شد که دورنمای حرکت این کارخانه به سمت قله‌های پیشرفت و ترقی را بیش از پیش روشن نمود.
پتروشیمی شیراز که در باب مسئولیت‌های اجتماعی خویش و توجه به نقاط محروم همواره پیش‌قدم بوده است، با تبادل تجربیات و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این همایش، چشم‌انداز جدیدی را تجربه و در راه تحقق اهداف عالی آن حرکت خود را آغاز نموده است. حرکت رو به رشدی که با حضور مهندس حیدرنیا در نوک پیکان صنعت پتروشیمی در شیراز آغاز شده، سرآغازی برای رونق تولید در سالی که مزین به این نام شده است نیز می‌باشد تا با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌ها بتوان ضمن افزایش بهره‌وری، اشتغال پایدار را نیز دنبال کرد؛ موضوعی که کشور با توجه به حجم گسترده جوانان دانش‌آموخته نیازمند آن است. امروز که یکی از دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، جهاد تبیین و بیان حقایق کشور در جنگ نرم و ترکیبی دشمن است، وظیفه همگانی ما نشان دادن ظرفیت‌های عظیم کشور و کارهای بزرگی است که در این 4 دهه توسط دلسوزان نظام انجام شده و باید در این راستا این حرکت‌های اثرگذار را برای مردم تبیین نمود. پتروشیمی شیراز با استفاده از توانمندی‌های موجود و سال‌ها تجربه در عرصه تولید، امروز نیز در جنگ اقتصادی دشمن، برای حفظ و حراست از ایران عزیز، پیشرو و پیش‌قدم بوده و با رونق اقتصادی ایجاد کرده، تلاش‌های دشمنان این آب و خاک را خنثی خواهد 
کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی