[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

در انتظار گزارش شش ماهه عملکرد هیئت فوتبال ، روزنامه شیراز نوین

با وجود گذشت حدود نیم سال از آغاز دوره جدید هیئت فوتبال فارس با مسئول جدید، هنوز شاهد حرکت شاخص و دست کم گزارش آن به رسانه‌ها نبوده‌ایم.
از ابتدای روی کار آمدن قنبری در انتخابات جنجالی سال گذشته، مُصرانه پیگیر برقراری جلسه‌ای با حضور اصحاب رسانه و  مسئولان هیئت فوتبال استان بودیم و با وجود قول و قرارهای چندباره، تا این لحظه چنین نشستی برقرار نشده است. یعنی برخلاف چیزی که انتظار می‌رفت، به نظر می‌رسد مسئولان جدید نیز همان رویه هشت سال گذشته را در پیش گرفته‌اند؛ عملکرد رفع تکلیفی و ایجاد فاصله با رسانه‌ها.
ضعف هیئت فوتبال در دهه 90 باعث افول بی‌سابقه این رشته پرطرفدار در استان فوتبالیست‌پرور فارس شد. 
این امید وجود داشت  که با آغاز دهه جدید و با مدیریت جدید، شاهد تغییر و تحول اساسی در این رشته باشیم، اما تا به امروز که حرکت خاصی مشاهده نشده و معلوم نیست چه زمانی حرکات پررنگ هیئت آغاز خواهد شد.
اما فاصله گرفتن با رسانه‌ها و فعالیت در سکوت خبری، به نفع فوتبال استان نخواهد بود. وقتی ارتباط مطلوب با رسانه‌ها برقرار نشود، شائبه‌هایی در خصوص عملکرد هیئت به وجود می‌آید و طبیعتاً برداشت‌های مثبتی انجام نخواهد شد. 
حال با توجه به اینکه افراد حاضر در هیئت جدید، همگی از اشخاص خوش‌نام در عرصه‌های مختلفاز جمله فوتبال هستند، این انتظار وجود دارد که رویه و رفتاری که در گذشته در این هیئت شاهد بودیم، تغییر کند.
با وجود اینکه شش ماه زمان کمی برای انجام برخی کارهای تأثیرگذار در عرصه فوتبال نیست و یک‌هشتم کل فرصت اعضای هیئت در این دوره است، اما امیدواریم در 7 نیم‌سال بعدی، هیئت فوتبال فارس و در رأس آن حسین قنبری، عملکردی پررنگ تر و البته ارتباطی بهتر با رسانه‌ها و در نتیجه با کلیه فوتبال‌دوستان ایجاد کند.
نخستین گام در این راه، می‌تواند گزارش عملکرد شش ماه آغازین از سوی هیئت به رسانه‌ها و مردم باشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی