[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

برپایی ضیافت کتاب در مرودشت، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
نمایشگاه بزرگ کتاب به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت آغاز به کار کرد. رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت در گفت‌وگو با شیرازنوین، با اعلام این خبر گفت: در آستانه ماه مهربان نمایشگاه بزرگ کتاب با تخفیف 50درصدی پذیرای علاقه‌مندان مطالعه خواهد بود.
مهدی رنجبر با اشاره به این موضوع که این نمایشگاه با بیش از 50 هزار جلد کتاب با حضور معتبرترین ناشران کشور برگزار شده است، اظهار داشت: پس از چندین سال وقفه، نمایشگاه بزرگ کتاب در محل سینما ابوذر مرودشت پذیرای عموم جامعه است. او با قدردانی از ناشران برجسته‌ای که با تخفیف‌های ویژه 50درصدی به این نمایشگاه قدم گذاشتند، اعلام کرد: هدف از برپایی این نمایشگاه، ارتقای فرهنگ عمومی جامعه و گسترش سرانه مطالعه و کتاب‌خوانی است و بر این باوریم که در پرتو کتاب می‌توان زمینه زوال سلسله آسیب‌های اجتماعی را فراهم آورد.
این مقام فرهنگی با اشاره به تنوع مطلوب کتاب‌ها در این نمایشگاه افزود: اقشار مختلف جامعه با هر سلیقه‌ای می‌توانند آثار مورد نظر خود را از نویسندگان صاحب‌نام داخلی و خارجی در این نمایشگاه بیابند.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مرودشت با قدردانی از حمایت‌های همه دستگاه‌هایی که برای برپایی این نمایشگاه مشارکت داشتند، اظهار داشت: زیرساخت‌های جوامع بر مبنای فرهنگ بنا شده و کتاب شالوده تفکرات را بنا می‌گذارد. رنجبر از اهالی  و مردمان فرهنگ‌مدار مرودشت به عنوان جامعه‌ای تمدن‌ساز یاد کرد و بیان داشت: در حوزه فرهنگ، ادب و هنر اقدامات ویژه‌ای در دستور کار قرار دارد و به شیوه‌های مختلف درصدد گسترش مبانی غنی فرهنگ ایرانی- اسلامی هستیم.
بر اساس این گزارش، شایان ذکر است نشر کاروان، نشر داریوش، نشر راز معاصر، نشر باران خرد، نشر پیام عدالت، نشر معتمد، نشر الماس پارسیان، نیک‌فرجام و تعدادی دیگر از ناشران برجسته کشور در نمایشگاه بزرگ کتاب مرودشت حضور دارند.
این نمایشگاه از 7 شهریور تا 15 مهر پذیرای عموم جامعه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی