[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

استاندار فارس: تلاش پست قابل‌تقدیر است، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس به فاصله یک هفته و برای دومین بار از اداره گذرنامه شیراز بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند صدور گذرنامه برای متقاضیان سفر به عتبات عالیات و شرکت در مراسم اربعین حسینی(ع) قرار گرفت.
به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، دکتر محمدهادی ایمانیه در جریان بازدید سرزده نخست خود از اداره گذرنامه شیراز (۳۱ مردادماه)، بر لزوم شتاب‌گیری روند صدور و تمدید گذرنامه اربعین تأکید کرد. وی بیان داشت: علی‌رغم کوشش و تلاش بی وقفه کارکنان و پرسنل اداره گذرنامه شیراز، با توجه به افزایش تعداد تقاضاها، مردم گلایه‌هایی از طولانی بودن صف صدور و تمدید گذرنامه داشتند که امیدواریم با تدابیر جدیدی که اتخاذ می‌شود، شاهد رفع این مشکلات باشیم. در آن بازدید دستوراتی برای سرعت و سهولت صدور و تحویل گذرنامه و رفاه مراجعان داده شد.
استاندار فارس دوشنبه ششم شهریورماه و برای مرتبه دوم به طور سرزده به اداره گذرنامه شیراز رفت تا شرایط صدور گذرنامه را از نزدیک مورد بررسی مجدد قرار دهد.
اما تفاوت این بازدید و حضور سرزده استاندار با بازدید اول در نبود صف‌های طولانی و گلایه‌های مراجعان و ایجاد سهولت در فرایند اخذ گذرنامه بود.
استاندار فارس، در حاشیه این بازدید در گفت‌وگو با خبرنگاران، با اشاره به بازدید نخست خود گفت: در این بازدید برخلاف مرتبه نخست، شاهد هستیم که هیچ صفی وجود ندارد و تعداد زیادی از گذرنامه‌ها نیز صادر شده و آماده تحویل به متقاضیان است که هنوز مراجعه نکرده‌اند. وی ادامه داد: تا پیش از این گذرنامه زیارتی افراد پس از صدور در تهران به وسیله پست برای متقاضیان ارسال می‌شد که با توجه به اینکه اخیراً عمده گذرنامه‌های زیارتی در شیراز صادر می‌شود، متقاضیان در کمتر از ۲۴ ساعت از تحویل مدارک خود، گذرنامه خود را دریافت می‌کنند. همچنین فرایند تمدید و رفع عیب گذرنامه‌ها نیز تغییر و با افزایش ظرفیت خدمات‌رسانی توسط پرسنل اداره گذرنامه و بسیج امکانات، این درخواست‌ها بدون کمترین معطلی انجام می‌شود. وی همچنین از اینکه هم‌زمان با تسریع در صدور گذرنامه زیارتی، اختلالی در انجام امور گذرنامه‌های عادی هم پیش نیامده است، قدردانی کرد.
 استاندار فارس همچنین در حاشیه بازدید سرزده از اداره کل پست استان گفت: در بازدید از این اداره کل هم مباحث مرتبط با عملکرد پست در زمینه توزیع گذرنامه‌های زیارتی و هم سایر مباحث حوزه فعالیت این مجموعه را مورد بررسی قرار 
دادیم.
ایمانیه، ضمن تقدیر از تمام کارکنان و پرسنل اداره کل پست استان فارس ادامه داد: به نظر می‌رسد که این مجموعه با توجه به سطح فعالیت‌ها نیازمند امکانات بیشتری است و به ویژه برای کارکنان بخش نامه‌رسانی آن که کارشان با سختی‌های بسیاری همراه است، باید امکانات رفاهی بیشتری در نظر گرفته شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی