[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

استفاده از ٢٠ درصد کاهش پرداخت نقدی عوارض ساختمانی در پنجمین دوره طرح پلکانی، روزنامه شیراز نوین

معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز گفت: در پنجمین دوره طرح کاهش عوارض ساختمانی، تخفیف به ٢٠ درصد رسید که برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، از هشتم شهریورماه آغاز شده و تا هفتم مهرماه سال جاری ادامه دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، حمیدرضا اسماعیلی بیان کرد: در پنجمین دوره طرح کاهش عوارض ساختمانی، تخفیف به ٢٠ درصد رسید که برابر مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز، از روز هشتم شهریورماه آغاز شده و تا هفتم مهرماه سال جاری ادامه دارد.
بنا به اظهار این مقام ارشد در حوزه مالی و اقتصادی مدیریت شهری کلان‌شهر شیراز، مؤدیانی که تاکنون‌ نسبت به پرداخت نقدی عوارض ساختمانی و بهای خدمات شهرداری (شغلی و پسماند) خود اقدام نکرده‌اند، تنها تا پایان روز جمعه هفتم مهرماه می‌توانند از فرصت ایجاد شده، استفاده کنند. او ادامه داد: مؤدیان می‌توانند برای اطلاع بیشتر از دوره‌های این طرح پلکانی و نحوه پرداخت این عوارض به درگاه الکترونیکی شهرداری شیراز shiraz.ir مراجعه کنند. اسماعیلی با اشاره به توزیع قبوض عوارض نوسازی در سطح شهر گفت: مالکان می‌توانند برای پرداخت عوارض نوسازی ملک خود با مراجعه به مناطق یازده‌گانه شهرداری و یا ورود به سامانه خدمات اینترنتی یکپارچه شهرسازی شهرداری شیراز به نشانی eshahr.shiraz.ir یا ورود به درگاه خدمات هوشمند سرو شیراز به نشانی sarv.shiraz.ir نسبت به پرداخت عوارض خود اقدام کنند.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری شیراز عنوان کرد: شهروندان با پرداخت به‌موقع عوارض خود، شهرداری شیراز را در ارائه خدمات باکیفیت همیاری و در عمران، آبادانی و پیشرفت این کلان‌شهر، مشارکت می‌کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی