[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

هم‌اندیشی وزیر بهداشت و هیئت‌رئیسه دانشگاه علوم‌پزشکی شیراز ، روزنامه شیراز نوین

وزیر بهداشت و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز، پیرامون مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت کشور و حوزه سلامت فارس تبادل نظر کردند. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، دکتر «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور، در ادامه برنامه سفر خود به استان فارس، با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز دیدار و گفت‌وگو کرد.
وزیر بهداشت در این نشست ضمن بیان مهم‌ترین اولویت‌های نظام سلامت کشور و چشم‌اندازهای پیش‌بینی‌شده، دیدگاه‌های خود را پیرامون رفع چالش‌های مطرح‌شده بیان کرد و دستورات لازم در مورد موضوعات مطرح شده صادر شد.
دکتر «ابوالفضل باقری فرد» معاون آموزشی و دکتر «یونس پناهی» معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، همچنین مدیران ارشد وزارت بهداشت از حوزه‌های مختلف، دیگر اعضای این نشست هم‌اندیشی بودند که با اشاره به بازدیدهای دیروز از واحدهای زیرمجموعه، نتایج ارزیابی‌های انجام شده را مطرح کردند.
در این نشست هم‌اندیشی، رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز مهم‌ترین چالش‌های حوزه سلامت استان را در زمینه‌های مختلف به وزیر بهداشت و هیئت همراه ارائه کرده و پیرامون راهکارهای رفع موارد، تبادل نظر شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی