[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مشکل بزرگ دمبله در پاری‌سن‌ژرمن ، روزنامه شیراز نوین


پی اس جی تابستان امسال یازده بازیکن جدید خرید که بیشترشان برای فاز تهاجمی بود؛ طبعاً کار عثمان دمبله برای حضور در ترکیب ثابت ساده نخواهد بود. به گزارش ورزش سه،  از زمانی که عثمان دمبله در 12 آگوست وارد پاریس شد، پاری سن ژرمن از خرید بازیکن جدید دست برنداشت و ستاره پشت ستاره جذب کرد. اکثر آنها در خط حمله‌ای که کاملاً متحول و نو شده، به استثنای کیلیان امباپه که با وجود همه شایعات جدایی، همچنان در پروژه جدید لوئیس انریکه ماند. 
جدایی مسی و نیمار، مدیران باشگاه پاریسی را مجبور به پرداخت مبالغ هنگفت برای خرید گزینه های تضمینی در فاز هجومی کرد. علاوه بر دمبله، تیم فرانسوی با گونچالو راموس، مارکو آسنسیو، لی کانگ این، بردلی بارکولا و کولو موانی قرارداد امضا کرده است.
بیش از 300 میلیون فقط برای نونوار کردن خط آتش پی اس جی که این قطعاً کار برای عثمان دمبله و دیگر مهاجمان را سخت خواهد کرد. دمبله از بارسلونا جدا شد در حالی که آنجا جایگاهی تضمین‌شده در ترکیب داشت، ولی در پاریس ترافیک در خط حمله واقعاً شدید است.
هشت بازیکن هجومی که دست لوئیس انریکه در خط حمله را کاملاً باز کرده و در عین حال رقابت شدیدی را برای کسب یک جایگاه ثابت ایجاد می‌کند، حتی اگر آن بازیکن کیلیان امباپه باشد؛ رقابتی که به طور جدی دمبله را تهدید می‌کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی