[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهره‌مندی ۶هزار نفری از جایگاه سوخت ارسنجان، روزنامه شیراز نوین


مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: با افتتاح پروژه جایگاه نفتی (پمپ بنزین) شرکت تعاونی روستایی شهید مطهری شوراب ارسنجان در هفته دولت، بالغ بر 6هزار نفر از امکانات این طرح بهره‌مند شدند.
به گزارش روابط عمومی سازمان تعاون روستایی استان فارس، سیدکاظم موسوی گفت: در هفتمین روز از هفته دولت و با حضور نماینده مردم مرودشت، پاسارگاد و ارسنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی جایگاه سوخت شرکت تعاونی روستایی شهید مطهری شوراب شهرستان ارسنجان با مساحت 2هزار و 830 مترمربع و با اعتباری بالغ بر یکصد میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید. 
وی خاطرنشان کرد: اعتبار مورد نیاز برای ساخت این جایگاه با ظرفیت 48هزار لیتر بنزین و 48هزار لیتر نفت گاز از محل منابع داخلی شرکت و با مشارکت بخش خصوصی تأمین شده است.
موسوی افزود: منطقه شوراب از مناطق کم‌برخوردار استان فارس بوده که نزدیک‌ترین جایگاه به این منطقه حداقل 30 کیلومتر فاصله دارد و ایجاد این جایگاه از اقدامات محرومیت‌زدایی دولت سیزدهم و در راستای توسعه روستایی می‌باشد که حداقل 15 روستا از خدمات این جایگاه بهره‌مند خواهند شد.
گفتنی است، ساخت این پروژه از بهمن ماه 1400 آغاز شد و در هفته دولت 1402 به بهره‌برداری رسید که با بهره‌برداری از این پروژه برای تعداد 8 نفر به صورت مستقیم و 30 نفر به طور غیرمستقیم ایجاد شغل شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی