[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

هفته حیاتی در انتظار تیم امید ، روزنامه شیراز نوین

المپیک، روزهای سختی را در پیش دارند.
به گزارش فوتبال 360، صعود به المپیک، یکی از بزرگترین دغدغه‌های فوتبال ایران در 4 دهه اخیر بوده که هیچ‌گاه محقق نشده و همواره با وجود تلاش‌های انجام شده، این پروژه مهم بی‌سرانجام مانده است. در المپیک 2024 پاریس، طبق برنامه‌ریزی کمیته بین‌المللی المپیک برای آخرین ‌بار قرار است که فوتبال در جمع رشته‌های المپیکی حضور داشته باشد و این مسئله بدان معناست که تیم امید ایران، آخرین فرصت را دارد تا بتواند طلسم‌شکنی کند و بعد از 47 سال به المپیک صعود کند.
تیم امید ایران در سالیان گذشته چند نوبت تغییر سرمربی داشته که در نهایت هدایت این تیم در اختیار رضا عنایتی قرار گرفته است. عنایتی به تازگی بازیکنان موردنظر خود برای حضور تیم امید ایران در مرحله مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا که دور نخست انتخابی المپیک 2024 پاریس هم محسوب می‌شود، معرفی کرده و حالا امیدهای ایران باید خود را برای 3 مسابقه سرنوشت‌ساز آماده کنند؛ 3 مسابقه‌ای که راه رسیدن به جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا که همان مرحله نهایی انتخابی المپیک 2024 پاریس است، شاگردان عنایتی برای رسیدن به این مرحله باید یا صدرنشین جدول گروه خود شوند و یا بتوانند بهترین عملکرد را بین تیم‌های دوم در گروه‌های دوازده‌گانه داشته باشند!
شاگردان رضا عنایتی در نخستین گام باید چهارشنبه، پانزدهم شهریورماه در تاشکند به مصاف تیم امید هنگ‌کنگ بروند؛ هنگ‌کنگی‌ها در سالیان گذشته هیچ‌گاه نتوانسته خود را در قامت یک مدعی نشان بدهند و بعید به نظر می‌رسد که رویارویی با این تیم برای تیم امید ایران چالش بزرگی را ایجاد کند؛ به ‌ویژه آنکه امیدهای ایران برای صعود به جام ملت‌های آسیا نیاز مبرمی به کسب حداکثر امتیازات دارند تا در صورت از دست دادن صدرنشینی بتوانند به‌عنوان بهترین تیم دوم صعود کنند. تیم زیر 23 سال افغانستان، دومین حریف تیم امید ایران در مسیر رسیدن به جام ملت‌های آسیا 2023 است که بعید به نظر می‌آید که افغانستانی‌ها هم بخواهند رقیب سرسختی برای تیم امید باشند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی