[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

همه گزینه‌ها روی میز است، روزنامه شیراز نوین

فوتبال‌دوستان ایرانی در انتظار رونمایی امیر قلعه‌نویی از ساختار جدید خط دفاعی تیم ملی هستند. به گزارش فوتبال 360، تیم ملی فوتبال ایران در حالی عازم پلودیف شده تا در دیداری تدارکاتی مقابل تیم ملی بلغارستان به میدان برود که با تصمیم امیر قلعه‌نویی، 24 بازیکن در این سفر همراه تیم ملی هستند. جالب آنکه نسبت به اردوی قبلی که برای حضور ایران در مسابقات کافا برگزار شد، فهرست شاگردان قلعه‌نویی تغییرات محسوسی داشته که بیشترین تغییرات در قلب خط دفاعی ایجاد شده و 2 مهره کلیدی خط دفاعی ایران در مسابقات کافا، در اردوی پیش‌رو حضور ندارند.
مجید حسینی مدافع کایسری‌اسپور ترکیه که در مسابقات کافا عملکرد قابل‌قبولی داشت، به دلیل مصدومیت در اردوی فعلی حضور ندارد و محمدحسین کنعانی‌زادگان هم به‌واسطه حواشی دیدار فینال رقابت‌های کافا میان تیم‌های ملی ایران و ازبکستان به دلیل مسائل انضباطی از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی جدید دعوت نشده تا سیمای خط دفاعی ایران نسبت به اردوی قبلی کاملاً تغییر کند؛ به‌طوری‌که به جای حسینی و کنعانی‌زادگان، سرمربی تیم ملی به سراغ 3 مدافع جدید رفته است.
مرتضی پورعلی‌گنجی که در اردوی قبلی پایِ ثابت ترکیب تیم ملی ایران بود در کنار شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر و روزبه چشمی مدافعان دعوت‌شده از سوی امیر قلعه‌نویی به اردوی جدید تیم ملی هستند. جالب آنکه قرار بود در مسابقات کافا، خلیل‌زاده هم حضور داشته باشد اما او به دلیل مصدومیت غایب بود تا این مدافع باتجربه بعد از یک دوره غیبت بار دیگر به جمع ملی‌پوشان بازگردد. در این میان، دعوت از مرادمند و دانشگر برای حضور در خط دفاعی تیم ملی در نوع خود جالب‌توجه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی