[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شهردار منطقه ۳ شیراز اعلام کرد: منطقه سه شهرداری روی ریل عمران و آبادانی، روزنامه شیراز نوین

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه سه، شهریاری شهردار این منطقه بر ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و فراهم نمودن زمینه رفاه و آسایش هرچه بیشتر آنان تأکید کرد و با بیان این مطلب که شهروندان عزیز منتظر شنیدن خبرهای خوش در حوزه‌های مختلف شهری در این منطقه باشند، به برخی پروژه‌های اجرا شده و در حال اجرا و همچنین طرح‌ها و پروژه‌های پیش‌بینی شده برای این منطقه از شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: تعریف طرح‌ها و پروژه‌های ارزشمند برای منطقه سه شهرداری و شروع عملیات اجرایی برخی از این طرح‌ها، منطقه سه شهرداری را روی ریل عمران و آبادانی قرار داده است.
غلامرضا شهریاری با تأکید بر اینکه اولویت ما افزایش امکانات، توسعه و پیشرفت منطقه و همچنین ارتقای سطح رضایتمندی شهروندان است، گفت: همه تلاشمان را به کار بسته‌ایم تا با کار جهادی، تحولات خوبی را در این منطقه مهم شهر شیراز رقم بزنیم و قطعاً با اجرای طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی مدنظر، در آینده‌ای نزدیک بخش عمده‌ای از محرومیت این منطقه از بین خواهد رفت و منطقه سه شهرداری به جایگاه اصلی خود خواهد رسید.
شهردار منطقه سه با اذعان بر اینکه مسیر تحول در منطقه سه شهرداری بر روی ریل صحیحی قرار گرفته است، به برخی طرح‌ها و پروژه‌های این شهرداری در حوزه‌های مختلف عمرانی، گردشگری تفریحی، زیباسازی و... اشاره کرد و ادامه داد: احداث پارک و شهربازی در دامنه بالادست دروازه قرآن، سامان‌دهی و زیباسازی ورودی شهر از سمت دروازه قرآن، احداث پارک شهرک رکن‌آباد، احداث سالن ورزشی شهرک زیباشهر، احداث پل عابر پیاده روبه‌روی شهرک گلشن، احداث اولین مجموعه ورزشی ویژه بانوان در شهرک سعدی، احداث پایانه شهرک سعدی، تعریض و اتصال انتهای بلوار نارنجستان به جاده خرامه، احداث پارک محله امام حسن مجتبی(ع)، احداث پارک گود گل‌کنان در شهرک سعدی، تکمیل محور گردشگری و فضای شهری حاج عزت‌الله فهندژ سعدی و... بخشی از پروژه‌هایی است که در منطقه سه شهرداری اجرا خواهند شد.
شهریاری با بیان اینکه از بدو حضورم در شهرداری منطقه سه بازدیدهای میدانی از محله‌ها به منظور نیازسنجی و پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان با حضور یاوران شورا، پایگاه‌های مقاومت بسیج و معتمدان محلی به جد در دستور کارم بوده است، گفت: با این رویکرد، فعالیت‌های خوبی در سطح محله‌های منطقه انجام شد که اجرای 20هزار مترمربع پیاده‌روسازی و همسان‌سازی معابر، اجرای بیش از 100هزار مترمربع روکش آسفالت، اجرای حدود 15هزار متر لوله‌گذاری هدایت آب‌های سطحی، جدول‌گذاری، کانیواگذاری و زیرسازی معابر، بهسازی فضای سبز بلوار‌ها و بوستان‌های سطح منطقه، تأمین روشنایی بلوارهای چهل مقام و شهید ربانی، بهسازی اطراف بنای تاریخی فرهنگی آرامگاه سعدی و... بخشی از پروژه‌های اجراشده از ابتدای سال 402 تاکنون بوده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی