[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شورا و شهرداری خانه شهروندان است، روزنامه شیراز نوین


عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر شیراز:
شورا و شهرداری خانه شهروندان است
خواست‌خدایی: برای نشاط اجتماعی احترام ویژه‌ای قائل هستیم
 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای نشاط اجتماعی احترام ویژه‌ای قائل هستیم. افسانه خواست‌خدایی در میز خدمت مسجد الرضا(ع) کوشک میدان ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام اربعین، گفت: منطقه ۵ یکی از مناطق کم‌برخوردار شهرداری بود که در طی سه سال گذشته با تحولات بسیاری روبه‌رو شده است. وی افزود: در منطقه ۵ هنوز به نقطه مطلوب نرسیده‌ایم، اما با تلاش مجموعه شهرداری و همکاری شهروندان ساکن در این منطقه به نقطه مطلوب خواهیم رسید. عضو شورای شهر شیراز با بیان اینکه پیشرفت این منطقه نسبت به سه سال گذشته چشمگیر بوده است، اظهار کرد: سال گذشته بودجه شهرداری منطقه پنج 280میلیارد تومان بوده است که با پیگیری‌‌های مستمر در شورای اسلامی شهر شیراز و گزارشی که شهردار منطقه ارائه نمود، مبلغ بودجه به ۵۲۰میلیارد تومان افزایش یافته است که رقم خوبی برای اجرای پروژه‌ها به شمار می‌رود. 
خواست‌خدایی با بیان اینکه اتفاقات بزرگ و خوبی از لحاظ عمرانی در سطح منطقه روی داده است، گفت: مگاپروژه تقاطع نواب صفوی به عنوان بزرگ‌ترین پروژه عمرانی شهر شیراز از لحاظ متراژ در سطح منطقه 5 در حال اجراست که به نام شهدای حرم مطهر شاهچراغ(ع) نام‌گذاری شده است و با تکمیل آن اراضی و املاک این منطقه دارای ارزش افزوده مضاعفی خواهد شد. وی گفت: شورا و شهرداری منطقه خانه شما شهروندان است و ما پذیرای شما در شهرداری و شورای شهر به جهت تسهیل مشکلات شما هستیم تا فضایی اختصاصی برای بانوان و فرزندان آنان فراهم آوریم. 
خواست‌خدایی با بیان اینکه شهرداری منطقه 5 قطب ورزشی شهر شیراز است، عنوان نمود: در این منطقه بیشترین سالن‌های ورزشی توپی و غیرتوپی در حال اجرا و راه‌اندازی است و بیشترین فضاهای تفریحی نیز در این منطقه در حال اجراست. وی با بیان اینکه یکی از اساسی‌ترین نیازهای منطقه توجه داشتن به ایمنی شهروندان بود، گفت: منطقه پنج تنها یک ایستگاه آتش‌نشانی داشت که نمی‌توانست به‌خوبی ایمنی منطقه را تأمین نماید؛ بنابراین احداث ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان بنی‌هاشمی و خیابان سپاه از سال گذشته در دستور کار قرار گرفت که به‌زودی ایستگاه آتش‌نشانی بنی‌هاشمی به بهره‌برداری خواهد رسید. وی با اشاره به اینکه در منطقه پنج نیازمند همکاری بیشتر و بهتر دستگاه‌های خدمات‌رسان و اجرایی هستیم، اظهار کرد: این منطقه دارای دو مشکل اساسی کم‌نوری معابر و همچنین نبود شبکه فاضلاب است که طی جلسه‌ای که با حضور ابراهیم عزیزی نماینده مردم شیراز برگزار گردید، مقرر شد تا این مشکلات هرچه سریع‌تر مرتفع گردد. خواست‌خدایی در ادامه به مشکلات رودخانه چنار راهدار نیز اشاره و تأکید نمود که این مشکلات را پیگیری و رفع می‌نماید. این عضو شورای اسلامی شهر شیراز یکی دیگر از مشکلات منطقه کوشک میدان را عدم سرویس‌دهی مناسب ناوگان اتوبوسرانی عنوان نمود و گفت: مشکلات شما شهروندان را پیگیری خواهیم نمود و در کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر بر افزایش تعداد اتوبوس در این منطقه اصرار خواهیم کرد. خواست‌خدایی با بیان اینکه مدت‌زمان صدور پروانه ساختمانی نسبت به دو سال گذشته کاهش چشمگیری داشته است، عنوان نمود: این موضوع نیاز به بررسی بیشتر دارد که امیدواریم با برنامه‌ریزی بهتر این مدت را مجدداً کاهش دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی