[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

خوشحالی انریکه از ماندن کیلور، روزنامه شیراز نوین

لوئیس انریکه بر خلاف شایعات، علاقه‌ای به جدایی کیلور ناواس نداشت و از اینکه او ماندنی شده، بسیار هم خوشحال است.
به گزارش ورزش سه، کیلور ناواس هر طور که بود در پی اس جی ماندنی شد؛ در حالی که در تمام تابستان شایعات در مورد جدایی او و قرار داشتنش در فهرست سیاه لوئیس انریکه به گوش می‌رسید. گلر سابق رئال که نیم فصل دوم فصل قبل قرضی در ناتینگهام فارست بازی کرد، از ترکیه و حتی عربستان پیشنهادات خوبی داشت، ولی ترجیح او ماندن و رقابت با لوئیجی دوناروما بود. 
بالاخره نیز او ماند و لوپاریزین نوشته که انریکه تمام و کمال از روحیه حرفه‌ای و رقابت طلب ناواس رضایت دارد و خوشحال است که کیلور در نهایت در پاریس ماند.
انریکه سلسله‌مراتب مشخصی برای دروازه‌بان‌ها دارد که در آن دوناروما به‌عنوان گزینه اول و کیلور نیز گلر دوم است. ناواس نیز این دستور را پذیرفته و در عین حال همچنان حاضر است برای حضور در ترکیب رقابت کند. اگرچه مشخصاً شماره دو پی اس جی است، ولی ناواس این بار شانه خالی نکرد و در پاریس ماند.
لوپاریزین نوشته که انریکه هم خوشحال است که با داشتن دو دروازه‌بان بزرگ و تضمینی، فصل را شروع کرده است. علاوه بر این انریکه روی توانایی و بازی با پای دروازه‌بان‌ها ارزش زیادی قائل است و ناواس از این حیث، گلر قابل قبولی محسوب می‌شود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی