[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

سرمربی تیم ملی: بار روانی را از روی حسن یزدانی بردارید، روزنامه شیراز نوین

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به جنگ میان ایران، روسیه و آمریکا برای کسب عنوان قهرمانی جهان گفت: همه نفرات ما شانس کسب مدال جهانی را دارند. به گزارش ایسنا، پژمان درستکار درباره آخرین شرایط تیم ملی کشتی آزاد در آستانه اعزام به مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۲۳ در بلگراد صربستان اظهار کرد: آخرین تمرین‌های تیم ملی را پشت می‌گذاریم و آماده اعزام به مسابقات قهرمانی جهان هستیم؛ خدا را شکر بچه‌ها در شرایط خوبی قرار دارند و با انگیزه بالا آماده حضور در مسابقات‌ هستند. خوشبختانه شرایط روحی بدنی همه بچه‌ها خوب است و هیچکدام از آنها آسیب‌دیدگی جدی ندارند. امیدوارم از تمرین‌های سه یا چهار ماهه بیشترین بهره را ببرند و دل مردم را شاد کنند.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد درباره شرایط حسن یزدانی نیز گفت: خدا را شکر همه خوب هستند؛ از رسانه‌ها خواهش می‌کنم بار روانی روی حسن را زیاد نکنند؛ او هم مثل بچه‌ها تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته و آنالیز خوبی از حریفان اصلی او و سایر بچه‌ها داشته‌ایم. از شرایط یزدانی راضی هستیم و امیدوارم او نیز مثل همه بچه‌ها بهترین نتیجه را کسب کند.
او در ادامه درباره شرایط کامران قاسمپور گفت: او ۵ یا ۶ ماه پیش در حالی که خارج از اردو تمریناتش را دنبال می‌کرد دچار ضرب‌خوردگی شد؛ بلافاصله او را به اردو آوردیم و زمانی هم که اردو نبود تحت نظر فیزیوتراپ و پزشکان قرار داشت و کار خود را دنبال کرد اما ۳ ماه پیش مجددا مصدومیت او تشدید شد.
او درباره حضور قاسمپور در بازی‌های آسیایی خاطرنشان کرد: برای بازی‌های آسیایی زمان داریم؛ بین قهرمانی جهان و بازی‌های آسیایی تقریباً فرصت ۲۰ روزه داریم. ۲۰ روز هم که این طرف زمان داشتیم؛ ان‌شاءالله او به مرز آمادگی برسد و شرایطش جواب‌گوی حضور در بازی‌های آسیایی باشد. قطعاً چشم‌انداز ما برای او بازی‌های المپیک است. البته این به آن معنا نیست که او برای المپیک از الآن انتخاب شده است؛ چراکه قاسمپور حریفانی مثل گلیج، آذرپیرا و نفرات دیگر را برای رسیدن به دوبنده تیم ملی دارد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی