[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

حکم توقیف اموال اداره کل را گرفته‌ایم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش 
حدود دو هفته پیش بود که یکی از قهرمانان پارالمپیکی ورزش فارس، در مصاحبه‌ای با ادبیاتی تند، علیه مسئولان ورزش استان صحبت کرد و خواستار پرداخت پاداش مدال طلای خود در پارالمپیک توکیو شد.
مهدی اولاد که اصالتاً تهرانی است، اما یکی از ورزشکاران استان فارس محسوب می‌شود، در آن مصاحبه گفته بود: بعد از کسب مدال طلای پارالمپیک توکیو در پرتاب وزنه و نقره در دیسک مدیرکل پیشین ورزش و جوانان استان فارس حواله‌ای به من داد که با تغییر استاندار، صفرپور جانشین او شد که او نیز بعد از یک سال و اندی استعفا داد و شکوهی جانشینش شد که به من قول داد که با تشکیل کارگروهی حواله من هرچه سریع‌تر پرداخت شود، الآن که او مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس شده دیگر جواب تلفن من را نمی‌دهد و همچنان با وجود شکایت دنبال پاداش مدال‌آوری پارالمپیک توکیو از استان فارس هستم.
اولاد همچنان به دنبال این پاداش است و خبری از احقاق حق وی نشده؛ در حالی که تنها یک سال دیگر تا پارالمپیک بعدی باقی ‌مانده و این بدقولی‌ها، می‌تواند باعث کاهش انگیزه قهرمانان پرامید کشور در راه دستیابی به بزرگترین افتخارات ورزشی شود.
این قهرمان پرتاب وزنه در جدیدترین صحبت‌های خود در برنامه تلویزیونی ورزش فارس اظهار داشت: باید بابت مصاحبه‌ای که اخیراً انجام دادم از کلیه مردم استان فارس عذرخواهی کنم؛ شرمنده‌ام که این موضوع را مطرح کردم و خجالت‌زده هستم.
وی در ادامه توضیح داد: بعد از اینکه از توکیو برگشتیم، طبق اذعان خود مسئولان ورزش فارس با مدال‌هایی که بنده، خانم جوانمردی و آقای گرایی کسب کردیم، بسیاری از تنش‌ها و مشکلات از اداره کل ورزش و جوانان فارس رخت بر بست؛ به همین دلیل هم در آن زمان، قول‌های خوبی به ما دادند، اما عملی نشد.
اولاد افزود: از طرف شورای ورزش استان، پاداشی برای قهرمانان المپیک و پارالمپیک مصوب شد که بخشی از آن پرداخت شد و بخش دیگر به صورت حواله به بنده و خانم جوانمردی داده شد؛ این در دوران مدیرکلی آقای حاجی زاده بود. از سال 1400 این حواله‌ها همچنان دست ماست و من مجبور شدم به مراجع قضایی شکایت کنم. پس از آقای حاجی زاده، آقای صفرپور، مدیرکل ورزش استان شد و در کمال تعجب، زیر بار این حواله‌ها نمی‌رفت! بنابراین من ناچار شدم این موضوع را در مراجع قضایی مطرح کنم که تاکنون این شکایت منجر به محکوم شدن اداره کل و گرفتن حکم توقیف اموال نیز شده است.
قهرمان پارالمپیک توکیو اضافه کرد: به هر حال این‌ها اتفاقاتی است که افتاده و از زمانی هم که آقای مرادپور ریاست هیئت استان را برعهده گرفت، از او خواستم که این موضوع را از طریق هیئت و جمعی از پیشکسوتان به صورت کدخدامنشی حل کند، اما متأسفانه هیچ‌کس زیر بار نرفته که حداقل این موضوع را پیگیری کند. به گزارش شیرازنوین، باید دید که در دوره مسئولیت سرافراز شکوهی، رسیدگی به قهرمانان ورزشی به چه شکل انجام خواهد شد و مدیریت جدید ورزش استان تا چه میزان می تواند رضایت ورزشکاران را در آستانه بازی‌های آسیایی، المپیک و پارالمپیک فراهم کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی