[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اجرای پروژه ایمن‌سازی در چنار راهدار، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز از اتخاذ تدابیر ویژه برای ایمن‌سازی محور چنار راهدار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی سازمان عمران شهرداری شیراز، علی حسین عباسی با تشریح این پروژه گفت: اجرای پروژه گابیون و بلوکاژ رودخانه چنار راهدار و پل صداقت با هدف جلوگیری از فرسایش و ایجاد سیلاب انجام شد.
او در همین رابطه اظهار داشت: اجرای این پروژه موجب تقویت دیواره‌های رودخانه به خصوص دیوارها و ستون‌های پل صداقت شده و از آسیب به ساکنان اطراف رودخانه‌ها و پوشش گیاهی جلوگیری می‌کند.
وی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی برای اتمام این پروژه در آستانه فصل بارندگی افزود: اجرای عملیات‌های خاک‌برداری با حجم بیش از ۸هزار مترمکعب، اجرای بتن قلوه به مقدار ۹۴۵ مترمکعب در کناره‌های دیوارهای شرقی و غربی، اجرای فیلترریزی به مقدار ۱۸۰ مترمکعب، اجرای گابیون‌بندی پاشنه و مثلثی ۵۲۰ مترمکعب به اتمام رسیده است.
رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز با تقدیر از تلاش شبانه‌روزی کارکنان این سازمان در اجرای پروژه‌ها افزود: در این پروژه مقدار ٢۴٣۶ مترمکعب اجرای بلوکاژ کف رودخانه پیش بینی شده که با موفقیت انجام شده است.
عباسی از تلاش برای اتمام پروژه‌ها زودتر از موعد معین خبر داد و افزود: این پروژه عمرانی در نیمه تیرماه سال جاری با مدت قرارداد ۴ماهه آغاز شده و به همت کارکنان خدوم شهرداری شیراز و تلاش پیمانکاران با گذشت کمتر از دو ماه به اتمام رسید.
این مقام مسئول در بخش پایانی سخنانش از نگاه ویژه شهردار کلان‌شهر شیراز و حمایت‌های شورای اسلامی شهر نسبت به پشتیبانی از پیشرفت طرح‌های عمرانی تقدیر کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی