[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

عده‌ای نرخ غیرواقعی سرویس‌ها را منتشر کرده‌اند، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز اعلام کرد:
عده‌ای نرخ غیرواقعی سرویس‌ها را منتشر کرده‌اند

رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز از سامان‌دهی زودهنگام سرویس مدارس در سال تحصیلی جاری خبر داد و گفت: با عنایت به جدیت مدیریت شهری در سامان‌دهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سه ماه زودتر از سنوات گذشته انجام شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، پیمان باباخانی اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع سرویس مدارس و مشکلات ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی مدارس در سنوات گذشته و با عنایت به جدیت مدیریت شهری در سامان‌دهی سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید، اقدامات لازم جهت کارشناسی و تصویب نرخ سه ماه زودتر از سنوات گذشته انجام شده است.
او با تقدیر از هماهنگی و تعامل صورت گرفته توسط استانداری فارس، فرمانداری شیراز، مدیریت شهری شیراز و اداره کل آموزش‌ و پرورش فارس گفت: بررسی‌ها و کارشناسی‌های لازم در خصوص نرخ سرویس مدارس از اسفندماه سال گذشته در دستور کار سازمان قرار گرفته و با پیگیری‌های انجام‌شده و همکاری صمیمانه شورای شهر نرخ پیشنهادی در تیرماه مصوب شد و مورد تأیید فرمانداری قرار گرفت.
رئیس سازمان مدیریت حمل‌ونقل مسافر شهرداری شیراز تصریح کرد: متأسفانه در هفته اخیر شاهد انتشار جدول غیرواقعی نرخ سرویس مدارس بودیم و عده‌ای با تغییرات و افزایش غیرواقعی نرخ سرویس مدارس باعث ایجاد مسئله و سردرگمی شده‌اند.
باباخانی با رد نرخ‌های غیرواقعی منتشرشده گفت: تمامی مساعی لازم برای تدقیق بیشتر هزینه‌ها صورت گرفته و تلاش شد تا نرخ سرویس مدارس به واقعیت هزینه‌ها نزدیک‌تر شده و رضایت بیشتر رانندگان سرویس و همچنین اولیای دانش‌آموزان را جلب کنیم.
او با دعوت از رانندگان جهت حضور بیشتر در سرویس مدارس، از اولیا و رانندگان خواست تا جدول نرخ مصوب را از طریق سایت شهرداری شیراز، سایت سازمان حمل‌ونقل مسافر یا مدارس و شرکت‌های حمل‌ونقل مجری سرویس مدارس پیگیری کنند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی