[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای گسترش همکاری‌ با وزارت دفاع، روزنامه شیراز نوین

آمادگی جهاد دانشگاهی فارس برای گسترش همکاری‌ با وزارت دفاع

رئیس جهاد دانشگاهی فارس از اعلام آمادگی این مجموعه برای همکاری با مجموعه وزارت دفاع و مجموعه صنایع الکترونیک شیراز در مباحث مختلف پژوهشی، علمی، آموزشی و فرهنگی خبر داد. به گزارش روابط عمومی جهاد دانشگاهی فارس، در راستای گسترش همکاری‌های جهاد دانشگاهی و مجموعه وزارت دفاع، دیدار معاونان مجموعه صنایع الکترونیک شیراز با رئیس و معاونان جهاد دانشگاهی فارس در شیراز برگزار شد.
در این دیدار دکتر امیرحسین استقلال، رئیس جهاد دانشگاهی فارس برخی از اقدامات این نهاد انقلابی را از ابتدای تأسیس تاکنون برشمرد و گفت: جهاد دانشگاهی از ابتدای تأسیس تاکنون همواره به دنبال شناسایی نیازمندی‌ها و تلاش برای رفع آن‌ها به‌منظور ارتقای علمی کشور بوده است.
وی اظهار کرد: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که تقریباً موضوعی نیست که جهاد دانشگاهی در آن دارای فعالیت علمی و پژوهشکده یا پژوهشگاه نباشد و در همین راستا با سایر نهادها هم همکاری‌های خوبی داریم. استقلال با بیان اینکه جهاد دانشگاهی همواره در مباحث فنی و علمی و پژوهشی در عرصه‌های مختلفی نظیر نانو، پزشکی، علوم انسانی و هنر و... فعالیت‌های فاخری انجام داده است، گفت: در سطح استان آماده گسترش همکاری‌ها با مجموعه وزارت دفاع و صنایع الکترونیک شیراز در مسائل پژوهشی، علمی، آموزشی و فرهنگی هستیم. رئیس جهاد دانشگاهی فارس با یادآوری اینکه در 10 شهرستان استان دارای نمایندگی بوده و در آن‌ها آموزش‌های اشتغال‌محور و خدمات فرهنگی ارائه می‌دهیم، گفت: این آمادگی وجود دارد تا دوره‌های خاص مدنظر دستگاه‌های مختلف از جمله مجموعه صنایع الکترونیک شیراز را نیز برگزار کنیم. یادآور می‌شود، در این دیدار معاونان مجموعه صنایع الکترونیک شیراز مباحثی درباره نیازمندی‌ها و همچنین راهکارهای توسعه همکاری‌ها با جهاد دانشگاهی را مطرح کردند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی