[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

نیمار متفاوتی در آسیا خواهید دید، روزنامه شیراز نوین

سرمربی الهلال می‌گوید نیمار یک بازیکن فوق‌العاده است که در آینده بهتر هم خواهد شد. به گزارش ورزش سه، تیم الهلال موفق شد با یک‌ نمایش درخشان با برتری ۶ گله مقابل الریاض به صدر جدول عربستان بازگردد. نیمار به همراه دیگر ستاره‌های الهلال نمایش درخشانی را در ورزشگاه خانگی خود الملز ارائه کردند و هواداران را به وجد آوردند. ژسوس، سرمربی الهلال در کنفرانس خبری در خبری گفت: امروز با یک نتیجه عالی و گل‌های زیبا به پیروزی رسیدیم و بلافاصله بعد از  دیدار به فکر بازی بعدی آسیایی هستیم.
وی افزود: گل نزدن از خارج از محوطه جریمه به دلیل ویژگی‌هایی که بازیکنان دارند و سبک تکنیکی من است و من از آنها می‌خواهم با کمترین لمس توپ پاس بدهند.
ژسوس ادامه داد: نیمار یکی از بهترین بازیکنان جهان است و امروز ارزش‌های فنی خود را به رخ کشید و من فقط 30 دقیقه از او به دلیل حضورش در تیم ملی برزیل و بازگشتش به عربستان یک روز مانده به بازی، استفاده کردم.
یک روزنامه‌نگار برزیلی از ژسوس، سرمربی الهلال در کنفرانس خبری پرسید: تماشاگران نیمار را بسیار تشویق می‌کنند و با هر لمس توپ او، فریادهای جمعیت را می‌شنویم؛ نظر شما در مورد چیزی که نیمار ارائه کرد چیست؟
سرمربی الهلال در پاسخ گفت: تعاملی که تماشاگران با نیمار یا دیگران انجام دادند یک انگیزه است و میشل نیز تشویق زیادی دریافت کرد. نیمار یک بازی هجومی فوق‌العاده انجام داد و در آینده حتی بهتر خواهد شد؛ او برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کاملاً آماده است و نیمار متفاوتی در آسیا خواهید دید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی