[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیام بکام به ستاره مغضوب انگلیس: سرت را بالا بگیر، روزنامه شیراز نوین

دیوید بکام، اسطوره فوتبال انگلیس، پیامی برای هری مگوایر ارسال کرده و سعی در آرام کردنش داشته است. به گزارش ورزش سه، مگوایر روزهای سختی را در منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس سپری می‌کند و بار دیگر هدف حملات شدید منتقدان و هواداران قرار گرفته است. 
او در جریان پیروزی 1-3 تیم ملی انگلیس برابر اسکاتلند تک‌گل حریف را روی اشتباه وارد دروازه خودی کرد و همین باعث شد که انتقادها از او بار دیگر به اوج خود برسد.
با این‌حال، بسیاری از چهره‌های سرشناس فوتبال انگلیس از این بازیکن حمایت کرده‌اند و گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی این کشور، هم به شدت از اینکه بازیکنش به این شکل هدف حملات قرار گرفته انتقاد کرد. 
حالا روزنامه سان خبر داده که دیوید بکام هم شخصاً پیامی را برای این مدافع یونایتد ارسال کرده و سعی کرده که از او در این جو وحشتناک حمایت کند و به نوعی او را آرام کند. 
منبعی نزدیک به مگوایر به این روزنامه گفت: «بکام به هری گفت که باید سرش را بالا بگیرد؛ او می‌داند که هدف حملات این‌چنینی قرار گرفتن چه احساسی دارد. بکام در چنین شرایطی قرار داشته و از آن عبور کرده است؛ پس مطمئناً هری هم می‌تواند. دریافت پیام از کسی مانند بکام ارزش خیلی زیادی برای هری داشت.»

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی