[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

صادرات محصولات سلامت‌محور فارس به عمان، روزنامه شیراز نوین


 شهرام شاهد- گروه خبر 
مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس گفت: فعالان حوزه‌های پزشکی، گردشگری سلامت، غذا و دارو از فارس در نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان حضوری پررنگ خواهند داشت. وی افزود: این نمایشگاه، پیشروترین نمایشگاه سلامت و پزشکی در عمان و تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی در کشور عمان آن را تأیید و گواهی کرده است.
محسن نهاوندی بیان کرد: نمایشگاه و کنفرانس سلامت و پزشکی عمان از ۲۷ تا ۲۹ شهریورماه جاری با حضور شرکت‌کنندگانی از نقاط مختلف دنیا در مسقط برگزار می‌شود و شرکت‌ها و فعالان عرصه‌های تجهیزات پزشکی، درمان، گردشگری سلامت و غذا و دارو از فارس در این رویداد بین‌المللی حضوری پررنگ خواهند داشت.
نهاوندی افزود: این رویداد، رویداد بین‌المللی برجسته‌ای است که فعالان و تولیدکنندگان عرصه سلامت در دنیا آخرین دستاوردهای خود را به معرض دید عموم می‌گذارند و استان فارس و شهر شیراز به عنوان قطب پزشکی جنوب کشور نیز حضور فعالی در این نمایشگاه دارد.
نهاوندی با بیان اینکه کشورهایی مانند لهستان، انگلستان، مالزی، هند، لبنان، پاکستان، تایلند و... در این نمایشگاه حضور دارند، ادامه داد: هدف این نمایشگاه همه جنبه‌های صنعت پزشکی و سلامتی است؛ پنجره‌ای به سوی محصولات سلامتی، خدمات و تسهیلات پزشکی و سلامت و همچنین فرصتی برای توسعه تجارت و سرمایه‌گذاری بیشتر و مناسب‌تر است. مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس اضافه کرد: این نمایشگاه، پیشروترین نمایشگاه سلامت و پزشکی در عمان و تنها نمایشگاهی است که شرکت جهانی صنعت نمایشگاهی در کشور عمان آن را تأیید و گواهی کرده است. نهاوندی بیان کرد: شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس در راستای توسعه تجارت و صادرات استان فارس، حضور مؤثر در نمایشگاه‌های خارجی را در اولویت قرار داده است؛ به طوری که تا پایان سال چندین نمایشگاه دیگر در حوزه‌های ساختمان، کشاورزی، دام و طیور و... در کشورهای مختلف منطقه برگزار خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی