[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انتظار محبی برای گل طولانی شد!، روزنامه شیراز نوین

محمد محبی پس از اینکه در دیدار تدارکاتی تیم ملی ایران مقابل بلغارستان حضور ثابت در ترکیب داشت و توانست تک‌گل منجر به پیروزی را روی پاس سامان قدوس با ضربه سر به ثمر رساند در مسابقه لیگ برتر روسیه نتوانست این کار را برای روستوف در دیدار برابر بالتیکا انجام بدهد. به گزارش ورزش سه، تیم فوتبال روستوف در حالی که محمد محبی را برخلاف آخرین مسابقه قبل از فیفا دی در ترکیب ابتدایی و خط حمله داشت در ورزشگاه روستِچ آرنا به مصاف تیم قعرنشین بالتیکا رفت تا یکی از دیدارهای هفته هشتم لیگ برتر روسیه را برگزار کند که این بازی با تساوی 2 بر 2 خاتمه یافت.
محمد محبی که پیش از این در 6 مسابقه لیگ برتر روسیه به‌عنوان بازیکن ثابت یا تعویضی برای روستوف به میدان رفته و موفق به گلزنی نشده و فقط یک پاس گل داده بود، امید زیادی داشت بتواند در پایان فیفا دی و مسابقه مقابل بالتیکا به این روند پایان بدهد که در گلزنی بدشانس بود.
مهاجم ایرانی روستوف که مجدداً به ترکیب تیمش مقابل بالتیکا بازگشته بود در دقیقه 3 برخوردی با مدافع حریف در محوطه جریمه داشت که داور خطای پنالتی تشخیص نداد و در دقیقه 33 نیز شوت او بی‌ثمر بود.
محبی قبل از گل دوم روستوف که در دقیقه 43 به ثمر رسید نیز فرصت داشت دروازه بالتیکا را باز کند، اما از پاس عالی پشت مدافعان حریف نتوانست در موقعیت تک به تک بهره ببرد و در حالی که فرار خوبی داشت، توپ به گلر رسید و تبدیل به گل نشد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی