[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

درخواست ذوب‌آهن برای لغو دیدار با استقلال ، روزنامه شیراز نوین

باشگاه ذوب آهن به سازمان لیگ فوتبال درخواست لغو دیدار با استقلال خوزستان را ارائه کرده است. به گزارش ورزش سه، تیم ذوب آهن روز پنجشنبه هفته جاری در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر میهمان استقلال خوزستان است؛ از این‌رو ذوبی‌ها محمدحسین اسلامی را در اردوی تیم ایران در هانگژو دارند و همچنین قرار بر این شده که فردین یوسفی هم بعد از کش و قوس‌های فراوان امروز، دوشنبه راهی چین شود.
در این شرایط ذوب آهن روز پنجشنبه در غیاب دو بازیکن خود(یوسفی و اسلامی) باید مقابل استقلال خوزستان به میدان برود و به همین خاطر مسئولان باشگاه اصفهانی خواهان لغو بازی شده‌اند.
باشگاه ذوب آهن درخواست رسمی خود برای تعویق مسابقه با استقلال خوزستان در هفته پنجم را به سازمان لیگ ارائه کرده و باید دید تصمیم کمیته مسابقات در این خصوص چیست.
سازمان لیگ پیش از این بازی تیم گل گهر سیرجان مقابل نفت آبادان را به خاطر حضور 4 بازیکن نماینده سیرجان در بازی‌های آسیایی هانگژو لغو و به زمان دیگری مؤکول کرد.
مسئولان سازمان لیگ از ابتدا اعلام کرده بودند که هر تیمی بیش از دو بازیکن در هانگژو داشته باشد، بازی‌اش لغو می‌شود اما حالا ذوب آهن با وجود داشتن دو بازیکن درخواست تعویق بازی این هفته خود را داده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی