[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

دلخوری بازیکنان استقلال از پرداختی‌های پرسپولیس، روزنامه شیراز نوین

هواداران استقلال، اطلاعات خاصی از وضعیت باشگاه و تیمشان ندارند. به گزارش ورزش سه، تنها خبر این روزهای تیم فوتبال استقلال، پیوستن بازیکنان این تیم به تیم اعزامی فوتبال ایران به رقابت‌های هانگژو و تعویق رقابت‌های این تیم است؛ آن‌هم در شرایطی که پنج روز از مصاحبه جواد نکونام با برنامه فوتبال برتر گذشته و هیچ اثری از فعالیت‌های معمول یک باشگاه و ارتباط میان ارکان مختلف این گروه با یکدیگر نیست.
خوب است بدانید پرسپولیس در این مدت روزهای پرتلاطمی را سپری کرده؛ یک بازیکن خارجی استخدام کرده، مربی‌اش علیه تصمیم مدیرعامل موضع گرفته و سپس آشتی‌کنانی بینشان برگزار شده و در نهایت همه آماده پذیرایی از تیم النصر عربستان هستند که با مهم‌ترین چهره فوتبال جهان به تهران می‌آید. در استقلال اما سکوت است و سکوت و هیچ خبری نیست و تنها اخبار را می‌شود از کانال‌های خصوصی دریافت کرد؛ خبرهایی مبنی بر اینکه جواد نکونام و علی خطیر همچنان در دو مسیر غیرموازی به کار خود ادامه می‌دهند.
در حال حاضر دو قطب کاملاً مختلف در باشگاه تشکیل شده که محوریت هرکدام را یک فرد بر عهده دارد؛ جواد نکونام در محل تمرین باشگاه در کمپ حجازی و علی خطیر در ساختمان اداری باشگاه در منطقه سعادت آباد؛ این دو مکان مهم برای استقلالی‌ها فعلاً کوچکترین ارتباطی با یکدیگر ندارند و زبان همدیگر را متوجه نمی‌شوند.
در عین حال هنوز خبری از بهبود اوضاع مالی و تسویه‌حساب سال گذشته و پرداخت جدید نیست و در شرایطی که پرسپولیس در حال آماده کردن دومین 10 درصد قراردادهای امسال است، در استقلال بازیکنان چشم‌انتظار اولین پرداخت از سوی مدیرعامل جدید باشگاه هستند. بنا بر اخبار رسیده، بازیکنان به هیچ‌وجه از وضعیت فعلی راضی نیستند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی